اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

2249 نامه مردمی به شورای اسلامی ملایر رسید

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر با بیان اینکه سال گذشته 2 هزار و 249 نامه به شورای اسلامی ملایر رسیده گفت: همه نامه‌ها مورد بررسی قرار گرفته و از این تعداد یک هزار و 111 مورد، به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

2249 نامه مردمی به شورای اسلامی ملایر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، رضا زنگنه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به اهمیت شوراهای اسلامی در تصمیم‌گیری‌های مهم در امور مختلف شهر و روستا افزود: شورای اسلامی شهر ملایر همواره طی مدت شش سال توانسته کارهای عمرانی و بزرگی را در امور مختلف خدمت به همشهریان ملایری ارائه دهد.

وی عنوان داشت: در سال گذشته 2 هزار و 249 مورد نامه به شورای اسلامی شهر ملایر رسیده است.

رئیس شورای اسلامی ملایر گفت: از تعداد همه نامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و از این تعداد یک هزار و 111 مورد به تصویب شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

وی به تعداد جلسات برگزار شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر ملایر اشاره کرد و افزود: از این تعداد جلسه 199 مورد جلسات بررسی مشکلات و تصمیم‌گیری‌ها و 13 جلسه نیز مربوط به کمسیون‌ها بوده است.

زنگنه در ادامه به خدمات انجام شده و مساعدت‌های مالی صورت گرفته در سال 91 به ادارات و نهادها و ارگان‌های مردمی اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته 24 مورد مساعدت و کمک مالی به هیئت مذهبی، مساجد و دانشجویی انجام شده است.

وی از انجام 16 مورد کمک و مساعدت مالی به هیئت ورزشی ملایر در سال گذشته خبر داد و افزود: کمک به مراکز آموزشی و مدارس نیز در سال گذشته هشت مورد بوده است.

رئیس شورای اسلامی ملایر به خدمات عمرانی انجام شده توسط شورای اسلامی شهر ملایر در سال 91 اشاره کرد و ابراز داشت: آجرچینی خیابان انقلاب، نصب جداول مسکن مهر، انجام عملیات محوطه‌سازی و جدولگذاری در مجموعه مینی‌ورد، خرید و نصب کنسول در میادین اصلی شهر از جمله این اقدامات بوده است.

وی ساخت دیوار مصنوعی و صخره‌نوردی در بام ملایر، ایجاد حصار برای تأمین امنیت پارک جنگلی خلبان، تصویب ساخت تندیس شیرو کتیبه خطی، خط‌کشی خیابان‌های شهر، تهیه تجهیزات برای پارک‌های تفریحی و... را از جمله برنامه‌های انجام شده عمرانی در شورای اسلامی شهر ملایر در سال گذشته برشمرد.

زنگنه در ادامه به مجوزهای صادرشده از سوی شورای شهر ملایر در سال 91 اشاره کرد و گفت: مجوز نصب پایه‌‎های چراغ‌های فرماندهی، خرید و نصب دوربین‌های مداربسته در سطح پارک‌ها و فضای سبز شهرستان، خرید و نصب کفپوش برای زمین بازی و پارک‌های سطح شهر، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی اعیاد و جشن‌ها در سطح شهر ملایر، مجوز خرید چندین دستگاه کامیون برای شهرداری و... از اقدامات و مجوزهای صادر شده در سال گذشته بوده است.

وی در پایان به تملک مغازه‌های خیابان شهدا و شهید مصطفی خمینی اشاره کرد و عنوان داشت: بیش از 190 مورد از این مغازه‌ها تملک شده و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم با تملک مابقی مغازه‌ها ادامه تعریض خیابان شهدا و خیابان مصطفی خمینی را هر چه زودتر انجام دهیم.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول