اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین دیدار تدارکاتی در تعطیلات 23 روزه لیگ برتر

صبا و پیکان به تساوی رسیدند/ آمادگی برای رویارویی با راه‌‌آهن

تیم فوتبال صبای قم در دومین دیدار تدارکاتی خود در تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل پیکان تهران به تساوی رسید.

صبا و پیکان به تساوی رسیدند/ آمادگی برای رویارویی با راه‌‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پس از هفته سی و دوم با تعطیلی سه هفته‌ای مواجه شد و تیم‌های لیگ برتری برای دور نماندن از شرایط مسابقه برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار دادند.

برخی تیم‌ها که درگیر هیچ رقابتی جز بازی لیگ برتر نبودند بعد از بازی هفته سی و دوم که روز بیست و سوم فروردین ماه برگزار شد به بازیکنان خود به مدت یک هفته و حتی تا 10 روز استراحت دادند و بعد از آن تمرین و بازی تدارکاتی انجام دادند و برخی تیم‌ها نیز به دلیل درگیر بودن در جام حذفی و لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، تمرینات خود را به صورت متوالی ادامه دادند.

تیم فوتبال صبای قم یکی از آن تیم‌هایی است که به جز لیگ برتر درگیر هیچ رقابتی نبود و به همین خاطر بازیکنان این تیم از بیست و چهارم فروردین تا سی و یکم فروردین ماه به مدت یک هفته استراحت کردند و بعد از آن تا کنون تمرین می‌کنند.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در نوبت‌های صبح بدن‌سازی و در تمرینات عصر کارهای تاکتیکی انجام داده‌اند تا خود را از تمام جوانب برای دو بازی باقی مانده از دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آماده و مهیا کنند.

صبایی‌ها با توجه به اینکه از بازی هفته سی و دوم با تیم فوتبال سایپا البرز تا مسابقه هفته سی و سوم با راه آهن شهر ری مجبور به استراحت 23 روزه‌ای شده‌اند، در این فاصله دو بازی تدارکاتی را نیز در دستور کار قرار دادند تا از شرایط مسابقه دور نشوند.

به همین منظور شاگردان مرفاوی روز پنجشنبه هفته قبل در نخستین دیدار تدارکاتی خود در تهران به مصاف تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان رفتند و در دومین بازی تدارکاتی و دوستانه نیز مقابل تیم لیگ برتری پیکان تهران صف‌آرایی کردند.

مسابقه صبای قم و پیکان تهران در چارچوب یک دیدار تدارکاتی به میزبانی شاگردان فیروز کریمی در پیکان شهر برگزار شد و طی آن دو تیم در طول 90 دقیقه رقابت به تساوی بدون گل رسیدند تا بدین ترتیب آماده بازی‌های خود در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال شوند.

انتهای پیام/78002/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول