اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

صبا با پیکان به سوی راه آهن می‌رود / رویارویی صمد با فیروز در پیکان شهر

تیم فوتبال صبای قم آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از بازی‌های دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را برابر تیم فوتبال پیکان تهران برگزار می‌کند.

صبا با پیکان به سوی راه آهن می‌رود / رویارویی صمد با فیروز در پیکان شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان عبدالصمد مرفاوی با خیالی آسوده از بابت موقعیت خود در جدول رده بندی رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، در دو هفته پایانی دو بازی تقریباً تشریفاتی پیش رو دارند.

به همین خاطر صبایی‌ها قصد دارند عصر امروز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم لیگ برتری پیکان تهران به میدان بروند، تیمی که در حال حاضر با مربیگری فیروز کریمی در مکان شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر ایستاده و صد درصد به لیگ دسته اول سقوط کرده است.

با اینکه صبای قم می‌داند که در پایان لیگ دوازدهم یکی از جایگاه‌های هفتم تا دهم را کسب خواهد کرد و هر دو بازی آینده برایش اهمیت چندانی ندارند اما از آنجایی که کادر فنی تیم صبای قم بر پیروزی در دو دیدار آینده تاکید دارند، صبایی‌ها این روزها تمرینات خود را جدی و مستمر پیگیری می‌کنند.

تیم چهارم فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در لیگ دوازدهم با دو سرمربی کار کرد و بعد از یحیی گل محمدی که 9 هفته سرمربی این تیم بود، 23 هفته اخیر را با عبدالصمد مرفاوی مقابل حریفان به میدان رفته و اکنون در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

در حالی که یحیی گل محمدی با صبای قم موفق به کسب چهار پیروزی، سه باخت و دو تساوی شد و مجموعه 14 امتیاز کسب کرد، عبدالصمد مرفاوی در 23 بازی با صبای قم شش پیروزی، 12 تساوی و پنج باخت به دست آورد و مجموعاً 30 امتیاز گرفته است.

جمع این امتیازات تیم فوتبال صبای قم را در پایان هفته سی و دوم مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با 44 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار داده است و صبای قم امید دارد که با کسب پیروزی در دو بازی آینده تعداد امتیازات خود در فصل جاری را همانند لیگ یازدهم به عدد 50 برساند.

تفاوت امتیاز 50 فصل جاری با لیگ یازدهم این است که صبای قم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با عبدالله ویسی و کسب 50 امتیاز به مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا راه پیدا کرد اما در لیگ امسال با این تعداد امتیاز بهترین جایگاهی که به دست می‌آورد، رتبه ششم جدول خواهد بود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول