اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نامزد احتمالی ریاست جمهوری:

خودسازی نداشته باشیم منصب‌ها ما را جهنمی می‌کند

نامزد احتمالی ریاست جمهوری گفت: اگر خود را از لحاظ روحی و معنوی آماده نکنیم ممکن است منصب‌ها ما را جهنمی ‌کند.

خودسازی نداشته باشیم منصب‌ها ما را جهنمی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی فلاحیان صبح امروز در دیداری صمیمی با نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه خیلی از افراد به من گفتند وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی نشوم اظهار داشت: استدلال آنهایی که به من می‌گفتند وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری نشوم این بود که رأی نمی‌آورم و موجب خرد شدن رأی‌ها می‌شوم.

وی ادامه داد: من برای ورود به عرصه رقابت‌ها و اعلام کاندیداتوری خود استخاره کردم و با توجه به آیه‌ای که آمده تکلیف خود را بر نام‌نویسی و ورود به انتخابات دانستم و یکی از اطرافیان که برای من استخاره گرفته بود اعلام کرد افرادی که اطراف تو را گرفته‌اند باور به پیروزی شما ندارند اما وارد میدان رقابت‌ها شوید که پیروز خواهید شد.

نامزد احتمالی ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به اینکه تنور انتخابات هنوز گرم نشده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری با شوراهای اسلامی برگزار می‌شود همین موضوع به گرم شدن تنور انتخابات کمک خواهد کرد و از طرفی دیگر بیداری اسلامی و مسئله سوریه در گرم شدن انتخابات و حضور گسترده مردم مؤثر است.

وی اضافه کرد: یکی از دوستان در خصوص آمدن من به صحنه رقابت‌ها گفت که آمدن شما به این عرصه هدف است و باید راه را تا آخر ادامه دهید. 

فلاحیان با بیان اینکه تکلیف‌مداری موجب حضور بنده در این عرصه شده گفت: اگر خود را از لحاظ روحی و معنوی آماده نکنیم ممکن است این منصب‌ها ما را جهنمی ‌کند.

*ورود به عرصه انتخابات اگر به قصد قربت باشد حلال مشکلات است

همچنین در ادامه این دیدار نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه به علت کثرت کارهای امام جمعه وقت بررسی مسائل کاندیداها را نداریم اظهار داشت: ما به رئیس جمهور بانشاط و برنامه‌محور نیاز داریم.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ادامه داد: باید به همه گرایش‌ها، سلایق و جناح‌های رقیب در انتخابات احترام گذاشت.

وی افزود: کاندیداها اگر برای رضای خدا وارد این عرصه شوند چه رأی بیاورند چه نیاورید خوشنودی خدا را در بر دارد.

امام جمعه همدان در ادامه به موضوع کاندیداتوری خود در دور دوم مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و یادآور شد: در آن دوران نماینده همدان فردی از یک شهر دیگر بود و این برای همدان که پایتخت تاریخ و تمدن است خوب نبود و من وارد عرصه انتخابات شدم و موفق شدم که تنور انتخابات را گرم کنم و رأی نیاوردم.

وی افزود: در دور سوم خبرگان رهبری اصلاح طلبان نقشه کشیده بودند که نماینده ولی فقیه به مجلس خبرگان راه نیابد و با توجه به اینکه من در آن موقع امام جمعه یک روستا بودم وارد این عرصه نشدم و نماینده مقام معظم رهبری به مجلس خبرگان راه یافت.

محمدی در پایان ابراز داشت: در دور چهارم انتخابات خبرگان برخی افراد زمین و زمان را به هم ریختند که من رأی نیاورم و برای رقیب ما میلیاردی هزینه کردند، این در حالی بود که من برای خودم هم تبلیغ نمی‌کردم و در روز انتخابات حتی به خودم رأی ندادم و اسم دو رقیب را در صندوق انداختم اما به فضل الهی به مجلس خبرگان راه یافتم.

انتهای پیام/89019/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول