اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز اندیشه راهبردی سازمان بسیج مستضعفین:

چهره یاران حقیقی انقلاب در انتخابات روشن می‌شود

مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین انتخابات پیش رو را از جهات مختلف حساس برشمرد و گفت: بی‌تردید چهره یاران حقیقی انقلاب در انتخابات روشن خواهد شد.

چهره یاران حقیقی انقلاب در انتخابات روشن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان محمد فرهادی ظهر امروز جمع بسیجیان این شهرستان پایه و اساس بسیج را اعتقادات دینی، اخلاق اسلامی و رفتار انقلابی عنوان کرد.

وی ادامه داد: بسیج دارای ابعاد مختلفی از قبیل  مردمی بودن و کار آمدی برای مردم و جامعه بوده که موجب ماندگاری بسیج شده است.

فرهادی اضافه کرد: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده هرگاه دشمن بر روی یک مسئله حساسیت نشان داده این امر به سود ملت تمام شده که این تجربه از یادگارهای امام راحل است.

فرهادی با بیان اینکه بسیج، شجره طیبه انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بخش عمده انتظار از بسیج در دهه چهارم انقلاب، دهه پیشرفت و عدالت، علمی و حضور در سنگرهای فناوری است.

به گفته وی رسانه‌های بیگانه بی‌دریغ از جریان فتنه حمایت می‌کنند و تمرکز و قدرت خود را روی مردم ایران قرار داده‌اند.

این مسئول ادامه داد: قدرت جمهوری اسلامی ایران وحدت آحاد ملت است که لازم است که همواره غنیمت شمرده شود.

وی با تاکید بر اینکه علیرغم توسعه‌های علمی خود همواره خود را نیازمند به وحدت مردمی بدانیم  گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی ما علیرغم مخالفت قدرت‌های جهان پشتوانه اراده مردمی به خواست خدا، رهبری الهی و مردمی امام خمینی (ره) و حفظ وحدت است.

فرهادی با بیان اینکه امروز افتخار داریم ضمن کسب استقلال و آزادی در کشور به هیچ قدرت مادی دنیا وابسته نیستیم، افزود: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی به توسعه همه جانبه مادی و معنوی دست یابد باید دو عنصر مهم پیشرفت یعنی توسعه انسانی و توسعه علمی را مدنظر قرار دهیم.

این مسئول ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: هرگاه فطرت ملت در صحنه باشد حرکت ملت با سرعت نور خواهد بود.

وی  انتخابات را رها شدن انرژِی ملی در مسیر آرمان‌های الهی دانست و بیان کرد: به فضل الهی در انتخابات ریاست جمهوری موانع از پیش پای انقلاب برداشته می‌شود و چهره یاران حقیقی انقلاب روشن خواهد شد.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول