اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

استقبال از رئیس جمهور حمایت از ارکان نظام است

استاندار گیلان با بیان اینکه استقبال از رئیس جمهور به معنای قرار گرفتن در مقابل دیگر گروه‌های سیاسی نیست، گفت: استقبال از رئیس جمهور حمایت از ارکان نظام است.

استقبال از رئیس جمهور حمایت از ارکان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا ظهر امروز در جلسه تمهیدات استقبال از رئیس جمهور در گیلان اظهار کرد: استقبال از احمدی‌نژاد معطوف به مراسم سیاسی نیست.

وی استقبال از رئیس جمهور را حمایت از ارکان نظام عنوان کرد و افزود: شأن رئیس جمهور در مراسم استقبال باید با عظمت جلوه کند و نباید یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران تضعیف شود.

هاشم‌نیا با بیان اینکه دولت‌ها جزو پیکره نظام اسلامی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: حضور دولت در گیلان آثار بسیاری برای استان دارد.

استاندار گیلان به مصوبات سفرهای هیئت دولت در استان اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور در پنج ماه گذشته سه مرتبه به گیلان سفر کرده است.

وی با اشاره به 9 مرتبه سفر احمدی‌نژاد در هشت سال گذشته به گیلان، خاطرنشان کرد: بین سفر نخست و آخر رئیس جمهوری نباید تفاوتی قائل شد و مردم به دولت نظام اسلامی اشتیاق دارند.

هاشم‌نیا بر سپاسگزاری از خادمان مردم تاکید کرد و یادآور شد: بالغ بر 8 هزار پروژه در هشت سال گذشته در کشور افتتاح شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه سیاست در نظام اسلامی از شرع و اخلاق بیرون می‌آید، بیان کرد: حضور مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور باید مشعشع باشد.

وی ادامه داد: شجاعت و عقلانیت در مقطع کنونی باید با شفافیت در جامعه اعلام شود.

هاشم‌نیا با اشاره به اینکه اکنون زمان سهم‌خواهی نیست، اظهار کرد: اخلاق در مقطع کنونی باید خود را نشان دهد و ادعای سهم انجام کارها باید مطرح شود.

استاندار گیلان لبخند بر چهره مقام معظم رهبری را برای مسئولان و مردم ارزشمند خواند و تصریح کرد: اکنون باید نشان دهیم که کار خالص و بدون ریا انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه سیاست ما عین دیانت ما است، یادآور شد: اخلاق منشا سیاست است و اکنون باید در میدان حضور داشته باشیم.

هاشم‌نیا اضافه کرد: سفر دیگر دولت‌ها در سال‌های آینده نیز باید با شکوه برگزار شود زیرا دولت‌ها از ارکان نظام هستند.

استاندار گیلان خواستار فراهم شدن حضور مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور شد و گفت: باید به مردم اجازه داده شود مشتاقانه در عرصه حضور داشته باشند.

وی با تاکید براینکه سربلندی مراسم استقبال از رئیس جمهور به معنای قرار گرفتن در مقابل دیگر گروه‌های سیاسی نیست، بیان کرد: استقبال از رئیس جمهور سربلندی در برابر دشمنان نظام است و اگر این اتفاق بیفتد بسیاری از مسایل برطرف می‌شود.

به گزارش فارس، رئیس جمهور به همراه هیئت دولت در چهارشنبه هفته جاری به گیلان سفر می‌کند.

انتهای پیام/84001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول