اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

20 دستگاه اجرایی در مبارزه با مواد مخدر فعالند

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: در حال حاضر 20 دستگاه اجرایی در بحث پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان فعال هستند.

20 دستگاه اجرایی در مبارزه با مواد مخدر فعالند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حسینی ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: با توجه به اینکه اغلب دستگاه‌های اجرایی استان در بحث پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر فعال هستند؛ از همین رو باید اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد تا برنامه‌ها به نحو مطلوبی انجام شود.

وی با اشاره به انجام اقدامات لازم در زمینه کاهش مصرف مواد مخدر در استان افزود: در بحث اقدامات تامینی و تربیتی نیز باید از ظرفیت‌های موجود در استان استفاده شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: با برگزاری همایش‌ها و استفاده از ظرفیت کارشناسان متخصص می‌توان به اجرای برنامه‌های بهتر و پیشگیرانه و اقدامات تربیتی اقدام کرد.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به مسائل زنان در بخش اعتیاد خاطرنشان کرد: میزان مصرف مواد مخدر در بین زنان بسیار پایین است، ولی در بحث فروش از زنان استفاده بیشتری به عمل می‌آید که باید توجه ویژه‌ای نسبت به این موضوع در استان وجود داشته باشد.

حسینی در ادامه بر ایجاد اشتغال برای معتادان نیز تاکید کرد و گفت: طبق گزارش‌های اعلام شده بیش از 90 درصد معتادان یا بیکار بوده و یا دارای شغل‌های آزاد کاذب هستند.

وی با اشاره به افزایش قیمت مواد مخدر خاطرنشان کرد: افزایش قیمت مواد تاثیری در کاهش استقبال معتادان از مواد مخدر نداشته و برعکس خرید مواد بیشتر نیز شده است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول