اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه‌های بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران:

مسئولان برای پینگ‌پنگ بانوان هزینه نمی‌کنند/ مبلغ پائین قراردادها جای تأسف دارد

ندا شهسواری ملی‌پوش المپیکی پینگ‌پنگ ایران با انتقاد از لغو اعزام خود به مسابقات آسیایی از عدم صرف هزینه متولیان برای تنیس روی میز بانوان انتقاد کرد.

مسئولان برای پینگ‌پنگ بانوان هزینه نمی‌کنند/ مبلغ پائین قراردادها جای تأسف دارد

ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اظهار بی‌اطلاعی نسبت به دلیل اصلی اعزام نشدن خود به مسابقات آسیایی هنگ کنگ گفت: آن چیزی که به ما گفته شد این بود که سازمان، اجازه اعزام ورزشکار خانم بدون مربی زن را به مسابقات نداده است.

وی در پاسخ به این سوال که علت عدم اعزام مربی خانم همراه با ورزشکار را چه موضوعی می‌داند اظهار کرد: فکر می‌کنم مسئولان یا دیر متوجه شده‌اند و یا آنکه اصلا قصد صرف هزینه برای بانوان را نداشته‌اند.

ملی پوش بانوی تنیس روی میز ایران با اظهار نامشخص بودن منبع تصمیم‌گیر این اقدام برای وی خاطر نشان کرد: فقط از این مسئله خبر دارم که برای اعزام یک مربی همراه من هزینه نشده است و فکر می‌کنم لغو این سفر به علت مسائل مالی بوده است.

شهسواری با انتقاد از برگزاری اردوی آماده‌سازی مجارستان در آستانه رقابت‌های جهانی فرانسه تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها به شکلی انجام می‌شد که ورزشکاران تا این مقطع زمانی به آمادگی می‌رسیدند.

وی افزود: اردوی 10 روزه تیم ایران که از 11 اردیبهشت برپا خواهد شد فاصله کمی تا مسابقات جهانی فرانسه دارد و در این مدت چند روزه نمی‌توان به آمادگی لازم دست یافت.

بانوی المپیکی ایران در ادامه با گلایه از شرایط نابسامان مالی در بستن قراردادهای ورزشکاران تنیس روی میز ایران گفت: سقف قراردادهای بانوان ورزشکار تنها 6 میلیون تومان در یک فصل است.

شهسواری با بیان اینکه به جای پیشرفت در حال پسرفت هستیم خاطر نشان کرد: 2 فصل قبل قرارداد خود من 12 میلیون تومان بود اما این فصل نسبت به قرارداد آن زمان خودم با نصف این مبلغ ناچار به بستن قرارداد شدم که جای تأسف دارد.

انتهای پیام/79012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول