اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق تیم سیمین سپاهان:

نمی‌توانم از جیبم هزینه کنم / از بی‌محلی به تنیس خسته شده‌ایم

سرمربی سابق تیم سیمین سپاهان گفت: از بی‌محلی و حمایت نکردن اسپانسرها از رشته تنیس خسته شده‌ایم و به دلیل اینکه بیش از این نمی‌توانم از جیب هزینه کنم، در لیگ برتر تیمی نخواهیم داشت.

نمی‌توانم از جیبم هزینه کنم / از بی‌محلی به تنیس خسته شده‌ایم

فرشید زیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تلاش‌های زیادی را برای پیدا کردن اسپانسر و حامی مالی برای شرکت در لیگ صورت دادیم که هیچ کدام نتیجه‌ای را در بر نداشت.

وی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با باشگاه‌های اصفهانی برای حضور در لیگ برتر تنیس بیان کرد: فدراسیون تنیس نیز با چند باشگاه اصفهانی مکاتباتی را انجام داد اما این باشگاه‌ها به درخواست فدراسیون نیز پاسخی ندادند.

سرمربی سابق تیم سیمین سپاهان با اشاره به لغو مراسم قرعه کشی لیگ برتر تنیس تصریح کرد: قرار بود یک شنبه گذشته قرعه کشی انجام شود و به درخواست برخی تیم‌های شرکت کننده این مراسم لغو شده و ده روز دیگر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نزدیک به ده سال اصفهان در لیگ برتر تنیس تیم داشت و بازیکنان ملی‌پوش زیادی را به ورزش کشور معرفی کرد اما در این فصل تیمی در لیگ نداریم.

زیدی به دیدار و گفت‌وگویش با مدیر کل و معاون اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اشاره کرد و گفت: فصل گذشته با دشواری‌های زیاد تیم سیمین سپاهان را در لیگ شرکت دادیم اما دیگر نمی‌توانم از جیبم هزینه کنم.

وی در مورد وضعیت بازیکنان تیم سیمین سپاهان تصریح کرد: هنوز هیچ بازیکنی از تیم جدا نشده ولی به احتمال زیاد بازیکنان به پیشنهادات رسیده پاسخ مثبت می‌دهند.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول