اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با فارس:

خاتمی و یا هاشمی در آمدن وقت‌کشی کنند فرد دیگری را معرفی می‌کنیم/ سه گزینه دیگر داریم

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: اگر خاتمی و یا هاشمی هر یک بیایند شرایط تغییر می‌کند و ما از آن‌ها حمایت خواهیم کرد در غیر این صورت اگر بخواهند وقت‌کشی کنند کاندیدای مورد نظر را از میان نفرات دیگر اعلام می‌کنیم.

خاتمی و یا هاشمی در آمدن وقت‌کشی کنند فرد دیگری را معرفی می‌کنیم/ سه گزینه دیگر داریم

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج بهترین راه ایجاد شور انتخاباتی را از طریق دانشگاه‌ها دانست و افزود: تشکل‌های دانشجویی باید فعال شوند ولی احساس می‌شود که فضا هنوز یخ‌زده است.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات ادامه داد: باید کاندیداها بیایند و برنامه‌های خود را در دانشگاه‌ها تبیین کنند و از طرف دیگر این اجازه به دانشجویان داده شود که فعالیت‌های خود را در عرصه‌های مختلف آغاز کنند.

زارع فومنی به گزینه مورد حمایت تشکل جبهه مردمی اصلاحات اشاره کرد و گفت: این تشکل سه گزینه دارد که معیارهای گزینش نهایی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و ظرف هفته آینده نام گزینه اصلی را اعلام خواهیم کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: اگر خاتمی و یا هاشمی هر یک بیایند شرایط تغییر می‌کند و ما از آن‌ها حمایت خواهیم کرد در غیر این صورت اگر بخواهند وقت کشی کنند کاندیدای مورد نظر را از میان این سه نفر که گفتیم اعلام می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که بهتر است در برهه کنونی پرچم اصلاحات را به دست چه کسی سپرد، خاطرنشان کرد: به نظر من پرچم اصلاحات را باید به دست یک فرد معتدل، کاردان و رأی‌آور سپرد چرا که اگر فرد مورد نظر رأی نداشته باشد کاری بیهوده خواهد بود.

زارع‌فومنی از فعال شدن ستادهای جبهه مردمی اصلاحات در سراسر کشور سخن به میان آورد و افزود: مشی ما اعتدال گرایانه خواهد بود و همواره پیرو منویات مقام معظم رهبری هستیم.

انتهای پیام/2571/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول