اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

مدیر ستاد صندوق جهانی بهداشت از زندان مرکزی اصفهان بازدید کرد

ظهر امروز مدیر ستاد صندوق بهداشت جهانی در ژنو از زندان مرکزی اصفهان بازدید کردند.

مدیر ستاد صندوق جهانی بهداشت از زندان مرکزی اصفهان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مناب مسنت مدیر صندوق جهانی در ژنو به همراه کارشناسان ارشد و مدیر برنامه‌های صندوق جهانی، مدیر برنامه پروژه سل در دفتر توسعه سازمان ملل، رئیس LFA، نماینده مقیم سازمان بهداشت جهانی ایران و کارشناسان تخصصی سازمان بهداشت جهانی و سازمان زندان‌ها زندان مرکزی اصفهان بازدید کردند.

در این بازدید رضا ذوالفعلی‌نژاد معاون اداری مالی اداره کل زندان های استان در طی گزارش کوتاهی به روند اجرای برنامه‌های بهداشت و درمان در زندان‌های استان پرداخت و وضعیت فعلی ایجاد شده را مطلوب عنوان کرد.

وی در ادامه این بازدید که کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز حضور داشتند به پذیرش و نگهداری مددجویان در اماکن مختلف زندان اشاره و اظهار کرد: فردی که تحت هر عنوان به زندان معرفی می‌شود در بدو ورود توسط کارشناسان بهداشت و پزشکان مورد معاینه و اسکرین قرار گرفته و تمام علائم و احیاناً بیماریهای آنان ثبت و مورد توجه و معاینه قرار می‌گیرند.

معاون مدیرکل زندان استان در ادامه تصریح کرد: با اجرای احداث بیمارستان 40 تخته خوابی در زندان مرکزی با تمامی امکانات و تجهیزات پیشرفته، احداث و ایجاد اتاق‌های ایزوله و نگهداری مددجویان بیمار و دارای سل و واگیردار شناسایی می‌شوند.

وی احداث حمام‌های عمومی جهت بهداشت فردی، راه‌اندازی کلینیک‌های مثلثی و ترک سیگار را از جمله اقدامات شاخص و بارز این استان در مقوله بهداشت و درمان برشمرد.

به گزارش فارس، دراین بازدید آقای مناب مسنت مدیر صندوق جهانی بهداشت در ژنو،خانم دی‌وو کارشناس ارشد ستاد صندوق جهانی در ژنو ،خانم تویلا نماینده مقیم سازمان بهداشت جهانی ایران، مریلا سیف‌الله‌زاده مدیر برنامه‌های صندوق جهانی پروژه مبارزه با سل در دفتر توسعه سازمان ملل، سعید فردوسی مدیر برنامه‌های صندوق جهانی در دفتر توسعه سازمان ملل،عبدالرسول دری اصفهانی رئیس LFA، رحیم تقی‌زاده کارشناس تخصصی سازمان بهداشت جهانی و شهبازی و میری از بهداشت سازمان زندان‌ها همراهی ‌کردند.

همچنین بازدیدکنندگان در طی ابن بازدید از نزدیک با تعدادی از مددجویان که در سالن پذیرش، قرنطینه، بیمارستان و اتاق ایزوله بستری و نگهداری می‌شدند از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتای پیام/2301/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول