اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد

روان‌سازی خدمات اداری بهترین خدمت به مردم/ فضاسازی مناسب برای شور انتخاباتی

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: روان‌سازی خدمات اداری در دستگاه‌های خدماتی و اجرایی بهترین روش برای خدمت بیشتر به مردم است.

روان‌سازی خدمات اداری بهترین خدمت به مردم/ فضاسازی مناسب برای شور انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، لطف‌الله فروزنده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه اظهار کرد: در سه دوره سفرهای استانی رئیس جمهور به مراغه 139 طرح تصویب شده بود که از این تعداد 91 طرح کامل اجرا شده است.

وی در ادامه بر تلاش مسئولان برای خدمت بیشتر به مردم تاکید کرد و افزود: روان‌سازی خدمات اداری در دستگاه‌های خدماتی و اجرایی بهترین روش برای خدمت بیشتر به مردم است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با اشاره به انتخابات 24 خرداد امسال، خواستار فضاسازی بهتر برای برگزاری و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای شد.

فروزنده گفت: باید کاری کرد که مردم با نشاط و امید بیشتر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از روند کند اجرای برخی طرح‌های سفرهای استانی انتقاد کرد.

مهدی دواتگری افزود: طرح‌های زیربنایی سفرهای استانی در بخش‌های مختلف در این شهرستان اجرایی نشده و یا به کندی پیش می‌رود.

وی در ادامه خواستار عملی شدن اجرای مصوبات اجرا نشده سفرهای استانی از جمله طرح احیای رصدخانه تاریخی مراغه، جاده مراغه هشترود، نیروگاه هزار مگاواتی، سالن ورزش‌های باستانی، منطقه ویژه اقتصادی، کارخانه هواپیماهای سبک، منطقه توریستی سد علویان و نیروگاه هزار مگاواتی شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این جلسه گفت: شهرستان مراغه قطب اول تولید محصولات باغی و کشاورزی در آذربایجان‌شرقی است و سالانه در این شهرستان 360 هزار تن محصول باغی و زراعی تولید می‌شود.

منصور صادقی‌اصل، خواستار حمایت دولت از کشاورزان این شهرستان به خاطر ضرر 100 میلیارد تومانی باغداران در اثر سرمای دیررس بهاری شد.

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول