اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

39 سارق در شهرستان ایرانشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: پلیس شهرستان ایرانشهر ماه گذشته با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 39 سارق را دستگیر و پشت میله‌های زندان انداخت.

39 سارق در شهرستان ایرانشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، علی ملکی‌آهنگران اظهار داشت: این طرح به منظور ارتقا احساس و آرامش در میان شهروندان و با مشارکت مردم به مدت یک ماه به اجرا در آمد که با تلاش شبانه‌روزی حافظان امنیت این سارقان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی عنوان کرد: در این طرح 49 هزار و 690 لیتر سوخت قاچاق، 54 کیلو و 33 گرم موادمخدر، هفت قبضه سلاح غیرمجاز به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد: 54 نفر قاچاقچی سوخت و موادمخدر نیز در این ارتباط دستگیر و به مقامات مربوطه معرفی شدند.

ملکی‌آهنگران از نتایج دیگر این طرح به دستگیری یک آدم‌ربا، سه قاتل مسلح، چهار نفر از عناصر مسلح و تحت تعقیب مراجع قضایی اشاره کرد و متذکر شد: در اجرای این طرح، 2 هزار و 404 عدد صور مبتذل، 14 قطعه تجهیزات ماهواره، 937 حلقه سی‌دی غیرمجاز به همراه دیگر اقلام غیرمجاز کشف و ضبط شد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در این طرح تعداد 250 دستگاه خودرو، 279 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و برابر قانون با رانندگان و راکبان آنان برخورد شد.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول