اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسئول استان‌های ستاد مرکزی علی‌اکبر ولایتی

دبیر استانی ستاد دکتر ولایتی در بوشهر معرفی شد

مسئول استان‌های ستاد مرکزی علی‌اکبر ولایتی دبیر ستاد انتخاباتی این کاندیدای احتمالی انتخابات در استان بوشهر را معرفی کرد.

دبیر استانی ستاد دکتر ولایتی در بوشهر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی امیری امروز شنبه شب در جمع مسئولان کمیته‌های ستاد انتخاباتی استان بوشهر اظهار داشت: علیرضا یزاف به عنوان دبیر ستاد علی‌اکبر ولایتی در استان بوشهر معرفی شده است.

وی گفت: امسال پیچیده‌ترین انتخابات را در پیش رو داریم اما مردم با حضور خود تمام پیش‌بینی‌های دشمنان را بر هم خواهند زد.

مسئول استان‌های ستاد مرکزی علی‌اکبر ولایتی ادامه داد: انتخابات یکی از راهکارهای ایجاد دموکراسی در مدیریت کشور است و حکومت مردم بر مردم و برای مردم است.

امیری بیان کرد: شرایطی که در آن هستیم شرایط ویژه‌ای است و تحولات کشورهای منطقه را که نگاه می‌کنیم می‌طلبد که با گفتمان انقلاب اسلامی، دست به حماسه‌ای دیگر بزنیم و برگ زرین دیگری را با حضور حداکثری و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خردادماه امسال رقم بزنیم.

وی افزود: فعالیت شما در استان بوشهر بر اساس ائتلاف سه گانه است و در حال حاضر 13 کمیته در ستاد مرکزی دکتر ولایتی فعال شده‌اند که از آن جمله می‌توان به کمیته‌های تبلیغات، رسانه، روستاییان، کشاورزان، اصناف، کارمندان، کارگران، جوانان، دانشگاهیان و پزشکان اشاره کرد.

مسئول استان‌های ستاد مرکزی علی‌اکبر ولایتی اضافه کرد: این کمیته‌ها در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حال حاضر از ورود به بحث تبلیغات زودهنگام پرهیز کرده و تنها آموزش و عضوگیری را در دستور کار دارند.

امیری با بیان اینکه ولایتمداری و کارآمدی دو ویژگی بارز و شاخص در انتخاب اصلح توسط مردم قهرمان و حماسه ساز کشورمان است، عنوان کرد: در انتخابات پیش رو امید است که همه نیروهای دلسوز نظام و مردم همیشه در صحنه و حماسه ساز ایران اسلامی برای بار مجدد حماسه‌ای بی نظیر خلق کنند.

وی عنوان کرد: دو اصل عقلانیت در سیاست خارجی و اخلاق مداری، دو موئلفه مدنظر دکتر ولایتی است.

متن حکم علیرضا یزاف به عنوان دبیر ستاد استانی دکتر ولایتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای علیرضا یزاف

با عنایت به پیشنهاد مرکزی ستاد و نظر به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «دبیر ستاد استانی» در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری استان بوشهر تعیین می‌شوید تا بر اساس قوانین و مقررات جاری کشور به ویژه در چارچوب قوانین و آئین نامه‌های اجرایی انتخابات و سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی ستاد مرکزی با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های قانونی موجود در آن استان انجام وظیفه کنید.

امید است در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی است، در تحقق انتخاباتی سالم و پرشکوه توفیق یافته و همگی مشمول توجهات و الطاف حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فدإ) باشیم.

انتهای پیام/66006/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول