اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندو استان قم:

تکواندوکاران قمی به 10 وزن پیکارهای خردسالان کشور اعزام می‌شوند

دبیر هیئت تکواندو استان قم از اعزام تکواندوکاران قمی به 10 وزن پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد و گفت: امسال مدال‌آوری از مسابقات کشوری در اولویت مهم تکواندو قم قرار دارد.

تکواندوکاران قمی به 10 وزن پیکارهای خردسالان کشور اعزام می‌شوند

هاشم آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برنامه هیئت را با تقویم فدراسیون تکواندو مطابق کرده‌ایم و امسال علاوه بر اینکه در لیگ تکواندو باشگاه‌های کشور به دنبال حضور موفق تکواندوکاران قمی هستیم، مدال‌آوری از مسابقات قهرمانی کشور را نیز یکی از اولویت‌های مهم هیئت قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: بعد از درخشش تکواندوکاران استان در رقابت‌های قهرمانی لیگ دسته اول آینده‌سازان تکواندو کشور در سال قبل و صعود به لیگ برتر، در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی انتظار از تکواندو قم این است که بتوانیم موفقیت در لیگ و مدال‌آوری از مسابقات کشوری را تداوم ببخشیم.

آقایی افزود: تکواندو قم با سرمایه‌گذاری وسیع و بسیار خوبی که همراه با برنامه‌ریزی اصولی برای تربیت تکواندوکاران با استعداد از رده‌های سنی پایه انجام داده در حال حاضر مهد تکواندوکاران مستعد محسوب می‌شود و قطعاً درخشش در پیکارهای پیش روی تکواندو قهرمانی کشور زمینه دعوت آنها به تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف را مهیا خواهد کرد.

دبیر هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد: تکواندوکاران خوش آتیه قمی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم اعزامی قم به رقابت‌های تکواندو قهرمانی رده سنی خردسالان کشور ابتدا در انتخابی استان رقابت می‌کنند تا با نشان دادن توانایی‌های خود بتوانند جواز حضور در مسابقات کشوری را به دست بیاورند.

وی تصریح کرد: موفقیت در این مسابقات موجب خواهد شد تا تکواندو قم یک بار دیگر در مسابقات قهرمانی کشور نشان دهد که ظرفیت بسیار ارزشمندی در تکواندو دارد و می‌تواند حتی چهره‌های توانایی را به تیم ملی تحویل بدهد.

آقایی در ادامه با اشاره به تغییرات در اوزان رده سنی خردسالان در آستانه پیکارهای قهرمانی کشور بیان کرد: بر اساس تصمیم کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو، از امسال اوزان ده‌گانه مسابقات رسمی تکواندو خردسالان در دو بخش بانوان و آقایان تغییر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اوزان ده‌گانه مسابقات رسمی تکواندو شامل پیکارهای قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی و رقابت‌های استانی در رده سنی خردسالان در دو بخش دختران و پسران از سال جاری دچار تغییر شده است و بر این اساس، هوگوپوشان خردسال در اوزان منهای 24، 26، 28، 30، 32، 34، 36، 38، 40 و به اضافه 40 کیلوگرم می‌توانند در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول