اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دمشق: موفقیت‌های ارتش سوریه آمریکا را آشفته کرده است

وزیر اطلاع رسانی سوریه تأکید کرد دلیل آشفتگی روانی آمریکا در مورد سلاح شیمیایی موفقیت‌های ارتش سوریه در میدان مبارزه است.

دمشق: موفقیت‌های ارتش سوریه آمریکا را آشفته کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «روسیا الیوم»، «عمران الزعبی» وزیر اطلاع رسانی سوریه تأکید کرد پیروزی‌های ارتش سوریه در میدان مبارزه آشفتگی آمریکا در مورد استفاده از سلاح شیمیایی را برانگیخته است.

زعبی در دیدار با «الیاس اوماخانوف» معاون رئیس شورای اتحاد روسی گفت: چهارچوب اصلی معارضان مسلح در سوریه افراد مزدوری هستند که نه تنها از کشورهای مجاور بلکه از انگلیس، استرالیا و فرانسه نیز به سوریه آمده‌اند.

وی افزود: اطلاعاتی در دست داریم که نشان می‌دهد افراد مسلحی از 29 کشور مختلف به سوریه آمده‌اند و تنها 5 هزار تروریست مسلح از یمن به سوریه آمده‌اند.

وزیر اطلاع رسانی سوریه وجود نیروهای مسلح خارجی در سوریه را مانع راهکار سیاسی در سوریه دانست و از تلاش‌های مسکو برای بازسازی سوریه بعد از پایان یافتن بحران تقدیر کرد.

از سوی دیگر اوماخانوف با تأکید بر موضع روسیه بر حق مردم سوریه برای حل بحران کشور بدون دخالت خارجی گفت: از طریق مذاکره و گفت‌وگو می‌توان به راهکاری برای توقف خونریزی دست یافت.

این مقام روس همچنین افزود: همکاری‌های مسکو و دمشق از سابقه فراوانی برخوردار است و ما بسیار علاقه مندیم که شرایط سوریه تغییر کند و وارد مسیر ثبات شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول