اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از اختلاف‌ بر سر تعداد ناجیان غریق مازندران گزارش می‌دهد

مطالبات ناجیان غریق غرق در اختلاف حساب

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران در حالی تعداد ناجیان غریق در طرح دریای سال گذشته را 570 نفر اعلام کرده که رئیس هیئت نجات غریق مازندران و دیگر مسئولان استانی نظرات دیگری دارند.

مطالبات ناجیان غریق غرق در اختلاف حساب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، موضوع عدم پرداخت حقوق ناجیان غریق در استان مازندران از زمان شروع ستاد تسهیلات سفر در مازندران بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

در ایام ستاد تسهیلات سفر در استان مازندران چندین بار مسئول نجات غریق استان مازندران از عدم دریافت مطالبات ناجیان غریق در مازندران گلایه‌هایی را در جمع مسئولان استان مازندران مطرح کرد.

با پیگیری حسین اسلامی مسئول نجات غریق استان مازندران تاکنون خبری از پرداخت حقوق ناجیان غریق در مازندران نشد و پیگیری ما از هادی ابراهیمی معاون سیاسی استاندار مازندران نتیجه‌ای چندانی نداشت و ابراهیمی در این زمینه ترجیح داد سکوت کند.

استاندار مازندران در حاشیه جلسه کارگروه سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تامین اعتبار 200 میلیون تومانی برای ناجیان غریق مازندارن خبر داد و گفت: 250 میلیون تومان مطالبات ناجیان غریق مازندران از ابتدای شروع طرح پرداخت شد.

با تامین اعتبار 200 میلیون تومانی که استاندار مازندران در کارگروه سلامت استان مازندران مطرح کرد، پرونده ناجیان غریق مازندران از نظر مسئولان استان مازندران در سال 91 با وجود تاخیر در پرداخت هشت ماهه بسته می‌شود ولی حسین اسلامی در این مورد نظر دیگری دارد.

حسین اسلامی میزان مطالبات ناجیان غریق در مازندران را حدود یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 600 ناجی غریق در چهار ماه تابستان 91 در نقاط حادثه‌خیز دریای مازندران با استانداری مازندران همکاری داشتند که تنها حقوق یک ماه آنها پرداخت شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران که ارتباط نزدیک‌تری با ناجیان غریق در مازندران دارد تعداد ناجیان بکارگیری شده در سطح نقاط حادثه‌خیز مازندران را 570 نفر اعلام کرد.

علیرضا جانبازی یادآور شد: به خاطر افزایش تعداد غرقی‌ها در دریای بخش استان مازندران در سال 90 برنامه افزایش ناجیان غریق در دستور کار قرار گرفت که حدود 270 نفر به تعداد ناجیان غریق در سطح نقاط حادثه‌خیز مازندران اضافه شد.

وی ادامه داد: 350 نفر از ناجیان غریق که استانداری بکارگیری کرد در نقاط حادثه‌خیز دریا و بقیه در طرح‌های دولتی مازندران بکارگیری شدند که تنها حقوق یک ماه آنها پرداخت شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران به تامین اعتبار بخشی از مطالبات ناجیان غریق در حساب اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد که این موضوع مبهم است.

وی در ادامه به پیگیری‌های استاندار مازندران برای تامین اعتبار مطالبات ناجیان غریق مازندران اشاره کرد و گفت: استاندار مازندران در سفر اخیر رئیس جمهور به چالوس نیز این موضوع را مطرح کردند که تاکنون موفق به دریافت مطالبات نشدند.

جانبازی در پایان تاکید کرد: امکانات استان مازندران برای جمعیت 3 میلیون نفر است و این در حالی است که خدمات ملی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/86004/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول