اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست مازندران:

طرح سالم‌سازی دریای میانکاله موقت است

مدیرکل محیط زیست مازندران بر اجرای طرح سالم‌سازی دریا در میانکاله به صورت موقت تاکید کرد.

طرح سالم‌سازی دریای میانکاله موقت است

هرمز محمودی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر با بیان اینکه طرح دریای میانکاله، طرح نو و جدیدی نیست، اظهار کرد: بومیان منطقه، اهالی روستاهای همجوار با میانکاله و مسافران، در سالیان متوالی، جسته گریخته از آن استفاده می‌کردند.

وی افزود: اما مدیریتی بر آنها نبود، اولین مدیریتی که نداشتیم این بود که نجات غرق نداشتیم، دوم اینکه نیروی انتظامی در آنجا نبود و سومین نکته اینکه امکان داشت آنها به صورت مختلط بیایند و از دریا استفاده کنند.

مدیرکل محیط زیست مازندران در ادامه، گفت: با توجه به ظرفیت‌های منطقه و هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار شد با همکاری فرمانداری بهشهر یک طرحی مثل همه طرح‌های دریا در میانکاله اجرا شود.

محمودی‌راد تصریح کرد: مقرر شد این طرح بدون هیچ سازه‌ای اعم از بتونی و فلزی، و همه چیز به صورت آلاچیق آن هم با سازه‌های مناسب با منطقه اجرا شود.

وی در ادامه، گفت: همه دست‌اندرکاران این طرح، باید دست به دست هم بدهند تا هم منطقه و هم استان و کشور از آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل محیط زیست مازندران درباره اینکه آیا طرح سالم‌سازی میانکاله مستمر است یا موقت، به فارس پاسخ داد: طرح دریای میانکاله موقت است و روی این موضوع تاکید داریم ضمن آنکه همه سازه‌ها متحرک‌اند، در فصل تابستان استفاده می‌شوند و در غیر تابستان جمع می‌کنیم.

به گزارش فارس، سواحل میانکاله با حدود 70 کیلومتر، طولانی‌ترین و بکر‌ترین ساحل مازندران است.

انتهای پیام/86001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول