اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه

امام جمعه موقت مراغه بر انتخاب افراد کارآمد برای شوراها تاکید کرد

امام جمعه موقت مراغه، بر انتخاب افراد کارآمد برای شورا‌های اسلامی شهر و روستا تاکید کرد.

امام جمعه موقت مراغه بر انتخاب افراد کارآمد برای شوراها تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام حمید محمدی‌راد در خطبه‌های امروز نماز جمعه مراغه با تبریک فرارسیدن روز شوراها افزود: کسانی که به عنوان اعضای شورای شهر و روستا انتخاب می‌شوند در کنار علم، تخصص و تعهد باید افرادی کاردان و آشنا به مشکلات شهری و روستایی باشند.

وی در ادامه معیار مردم‌ برای‌ قضاوت‌ در مورد مسئولان‌ و مدیران‌ کشور را عملکرد آن‌ها در عرصه‌ خدمتگزاری‌ به‌ ملت‌ دانست‌ و گفت: هیچ‌ کاری‌ فوری‌تر و مهم‌تر از خدمت‌ به‌ مردم‌ وجود ندارد.

امام جمعه موقت مراغه تاکید کرد: از آنجا که شوراها مظهر مشارکت مردمى و براى تسهیل امور مردم است، اعضای این نهاد ارتباط دائمى خود با مردم، حضور در میان آنان و اطلاع از مشکلات آنان را وظیفه ‌مستمر خود بدانند و دسترسى مردم را به خود آسان کنند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری افزود: این حضور نشانه رشد کامل سیاسی کشور و تودهنی بزرگ بر دهن یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب خواهد بود.

محمدی‌راد گفت: با شرکت پرشور و حماسی همه آحاد مردم در عرصه انتخابات می‌توانیم دولتی قدرتمند داشته باشیم و اگر در عرصه سیاسی با قوت ظاهر شویم مقدمه‌ای برای توسعه و پیشرفت اقتصادی خواهد بود.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات بیشتر از مسائل دیگر برای نظام جمهوری اسلامی ارزشمند است و مشارکت بالای مردم در خلق حماسه عظیم انتخابات 24 خرداد ماه دشمنان نظام را مایوس خواهد کرد.

امام جمعه موقت مراغه در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، روز مادر و زن گفت: سیره آن حضرت بهترین الگو برای زنان و مادران مسلمان ایرانی است.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز کارگر نیز افزود: معلمان مربیان نسل‌های آینده و کارگران مجاهدان راه خدا و استقلال ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام/60001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول