اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر سینما و تلویزیون:

بخشی از معضل سینمای ایران مربوط به فیلم‏نامه است

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بخشی از معضل اصلی سینمای ایران مربوط به فیلم‏نامه است.

بخشی از معضل سینمای ایران مربوط به فیلم‏نامه است

آرش نوذری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در مورد نقش خود در فیلم پیشگویی‏های مرد آبانی که به تازگی ساخت آن در رودهن آغاز شده است، اظهار کرد: در این فیلم در تحریریه یک نشریه نقش «آقای منوچهری» را ایفا می‏کنم.

وی اضافه کرد: این کار با کیفیت، فیلم‏نامه خوب و همچنین بازیگران مطرح تأثیر بالایی در جذب مخاطب دارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به کارهای در حال اکران خود، بیان کرد: فیلم سینمایی «12 صندلی» به کارگردانی اسماعیل براری و «سر پیری معرکه‏گیری» کاری از راهب قاسمیان از جمله کارهایی است که در آن نقش داشته‏ام و هر دو فیلم ژانر کمدی دارند و به زودی اکران می‏شوند.

وی با اشاره به مشکلات سینمای ایران گفت: در مسائل مدیریتی چون نمی‏توانم دخالتی داشته باشم، اظهار نظر نمی‏کنم؛ اما بخشی از معضل اصلی سینمای ایران مربوط به فیلم‏نامه است.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: به قول «هیچکاک» باید فیلم و فیلم‏نامه‏های خوب برای بخش فرهنگی سرمایه‏گذاری کنیم و در مقاطع مختلف تحصیلی سوژه‏یابی جذب مخاطب را انجام دهیم تا در آینده سینمای ما بتواند پیشرفت کند.

نوذری افزود: اگر مشکلات بخش تولید برطرف شود، بسیاری از موانع پیشرفت نیز رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمینه علم رو به رشد هستیم؛ اما در بخش سینمایی پیشرفتی نداشته‏ایم، اضافه کرد: باید در این زمینه سرمایه‏گذاری و ابتدا از آموزش پرورش آغاز کنیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: فیلم‏هایی که بیشتر از کارهای دیگرم می‏پسندم، «سفر به چزابه» رسول ملاقلی‏پور و کار تئاتر «شکار بزرگ شنبه» شهرام کرمی است.

انتهای پیام/2568/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول