اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گل‌های دقایق 22 و 90

صبای قم از سد مس سرچشمه کرمان گذشت

تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی به منظور کسب آمادگی لازم برای بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر موفق به شکست مس سرچشمه کرمان شد.

صبای قم از سد مس سرچشمه کرمان گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به هفته‌های پایانی خود رسیده، تیم فوتبال صبای قم باید دو دیدار دیگر برگزار کند که یکی از آنها در قم و دیگری در تهران به انجام خواهد رسید.

در حال حاضر بازی‌های هفته‌های 33 و 34 لیگ برتر فوتبال باقی مانده و طبق برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال این بازی‌ها برای 14 تیم از 18 تیم لیگ برتری در هفته سی و سوم روز پانزدهم اردیبهشت و برای هر 18 تیم لیگ برتری در هفته سی و چهارم روز بیستم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

به هر حال تیم فوتبال صبای قم باید در نخستین دیدار بعد از تعطیلات لیگ برتر در تهران به مصاف تیم راه آهن شهرری برود و در دیگر مسابقه که از قضا آخرین بازی خانگی و آخرین مسابقه این فصل محسوب می‌شود، در قم میزبان تیم مس کرمان خواهد بود.

صبایی‌ها بعد از برتری دو بر یک در دیدار خانگی هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک هفته به بازیکنان خود استراحت داده بودند و بعد از یک هفته تمرینات خود را در دو بخش آماده‌سازی بدنی و کارهای تاکتیکی ادامه دادند.

در کنار این موارد، کادر فنی تیم فوتبال صبای قم برای اینکه بازیکنان خود را در شرایط مسابقه نیز مورد ارزیابی دقیق قرار دهد، یک دیدار تدارکاتی هماهنگ کرد و بدین ترتیب این بازی بین صبای قم و مس سرچشمه کرمان به انجام رسید.

دو تیم در ورزشگاه شهید قیانوری مکانی که تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم برگزار می‌شود، برابر یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک به سود شاگردان عبدالصمد مرفاوی همراه بود.

در نیمه نخست این دیدار مسی‌ها خیلی زود به گل رسیدند و در همان لحظات ابتدایی بازی دروازه تیم فوتبال صبای قم را باز کردند تا این اتفاق نوید یک بازی خوب را برای هر دو تیم بدهد که از قضا همین گونه هم شد و در ادامه بازی، صبای قم با گل‌هایی که در دقایق 22 و 90 بازی به ثمر رسید بازی باخته را به پیروزی تبدیل کرد.

شاگردان صمد مرفاوی با کسب این پیروزی اکنون آماده دیدار روز پانزدهم اردیبهشت ماه در مصاف هفته سی و سوم رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هستند تا برابر شاگردان علی دایی در تیم فوتبال راه آهن شهرری به میدان بروند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول