اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال امید باشگاه‌های کشور

صبای قم دومین باخت متوالی را برابر شهرداری رشت پذیرفت

تیم فوتسال امید صبای قم دومین باخت متوالی خود در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های برتر کشور را برابر تیم فوتبال امید شهرداری رشت پذیرا شد.

صبای قم دومین باخت متوالی را برابر شهرداری رشت پذیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های دور رفت از مرحله گروهی مسابقات فوتسال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور با انجام سه مسابقه و استراحت یکی از هفت تیم حاضر در گروه اول ادامه یافت و صبای قم دومین شکست متوالی را متحمل شد.

فوتسالیست‌های امید صبای قم که بازی‌های این مرحله را با برتری پرگل شش بر صفر در نخستین بازی خود در این مرحله از رقابت‌ها برابر تیم فوتسال لار جوان آغاز کردند، در دو دیدار اخیر به حریفان باختند تا شروع خوب آنها در روز نخست بازی‌ها کمرنگ شود.

شاگردان محسن شنوفی در گام دوم این رقابت‌ها مقابل تیم فوتسال فرش آراء مشهد قرار گرفته بودند و در آن دیدار نیز تن به شکست دادند اما آن باخت روحیه بازیکنان این تیم را به شدت مورد تأثیر قرار داد و منجر به ثبت دومین شکست متوالی امیدهای صبا در روز سوم بازی‌ها برابر تیم شهرداری رشت شد.

دیدار صبای قم و شهرداری رشت در حضور بازیکنان و کادر فنی پنج تیم دیگر حاضر در گروه اول مقدماتی در سالن شهید بهشتی مشهد در اوج حساسیت برگزار شد و در حالی که صبایی‌ها تا آستانه پیروزی پیش رفته بودند، در آخرین لحظات پیروزی را با شکست عوض کردند.

زننده گل اول این بازی تیم فوتسال امید شهرداری رشت بود اما در ادامه این دیدار در نیمه نخست فوتسالیست‌های تیم صبای قم بر جریان بازی مسلط شدند و توانستند گل خورده را جبران کرده و با مساوی کردن بازی، نیمه نخست یک بر یک پایان یافت.

در نیمه دوم فوتسالیست‌های صبای قم بازی بهتری ارائه کردند و در همان لحظات آغازین این نیمه موفق به زدن گل دوم نیز شدند تا صبا در آستانه کسب دومین پیروزی و سه امتیاز ارزشمند بازی قرار بگیرد اما این پایان کار نبود و بازیکنان صبای قم در لحظات پایانی کنترل بازی را از دست دادند.

بی‌احتیاطی صبایی‌ها در دو دقیقه پایانی به شکلی عجیب و قریب منجر به تغییر نتیجه بازی شد و در حالی که صبای قم به کسب سه امتیاز این دیدار دلخوش کرده بود، دو گل متوالی از سوی امیدهای شهرداری رشت نتیجه را به 3 بر 2 به سود این تیم تغییر داد و بدین ترتیب حریف رشتی شش امتیازی شد و نماینده قم در جدول رده‌بندی این گروه سه امتیازی باقی ماند.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول