اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

صبای قم به مصاف مس سرچشمه می‌رود

تیم فوتبال صبای قم در راه کسب آمادگی لازم برای دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی به مصاف مس سرچشمه کرمان می‌رود.

صبای قم به مصاف مس سرچشمه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تنها دو هفته به پایانی بازی‌های دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس باقی مانده، برنامه دیدارهای این دو هفته به شکلی تنظیم شده که تیم‌ها را به استراحت سه هفته‌ای برده است.

تیم‌های لیگ برتری آخرین بار در هفته سی و دوم لیگ دوازدهم روز‌های 23 تا 26 فروردین ماه برابر رقبای خود در لیگ برتر به میدان رفته‌اند و از آن زمان تاکنون به دلیل تعطیلی نا بهنگام مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در استراحت اجباری به سر می‌برند.

در این بین تیم‌های فوتبال استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز به دلیل حضور فشرده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا مجبور به حفظ بهترین فرم آمادگی خود هستند و آنها نیز به نوعی فشار بازی‌ها را تحمل می‌کنند.

این در شرایطی است که تیمی مانند صبای قم بعد از بازی هفته سی و دوم خود که روز بیست و سوم فروردین ماه برابر تیم فوتبال سایپا البرز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار کرد و از قضا دو بر یک نیز به برتری رسید، تا هفته سی و سوم با استراحت 20 روزه مواجه شده است.

به همین دلیل کادر فنی تیم فوتبال صبای قم بعد از این بازی یک هفته به بازیکنان خود استراحت دادند و از روز سی و یکم فروردین ماه دور جدید تمرینات آماده‌سازی صبا را برای دو بازی باقی مانده از لیگ دوازدهم از سر گرفته‌اند و به صورت مداوم این تمرینات ادامه دارد.

صبایی‌ها در نوبت‌های صبح در سالن ورزشی جام جم به تمرینات بدن‌سازی مشغول هستند و در نوبت‌های عصر نیز تمرینات تاکتیکی و کار با توپ خود را در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید قیانوری تهران برگزار می‌کنند تا از هر نظر برای دو بازی آتی لیگ برتر آماده باشند.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم تا بازی روز پانزدهم اردیبهشت ماه که باید در ورزشگاه اکباتان تهران با تیم فوتبال راه آهن شهرری بازی کنند، یک بازی تدارکاتی نیز برای تیم خود در نظر گرفته‌اند تا بازیکنان صبا بعد از 15 روز استراحت و تمرین در شرایط مسابقه محک بخورند.

دیدار دوستانه و تدارکاتی تیم فوتبال صبای قم با تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان خواهد بود که یکی از دو تیم حاضر در مرحله پلی آف مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان محسوب می‌شود و قرار است دو تیم امروز به میزبانی صبای قم به مصاف یکدیگر بروند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول