اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی دشتستان:

مجموعه مؤتلفه اسلامی حامی و پشتیبان روحانیت و ولایت فقیه است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی دشتستان گفت: مجموعه موتلفه اسلامی حامی و پشتیبان روحانیت و ولایت فقیه است.

مجموعه مؤتلفه اسلامی حامی و پشتیبان روحانیت و ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محسن ملکوتی در نشست اعضای حزب مؤتلفه دشتستان با امام جمعه برازجان اظهار داشت: حرکت در مسیر ولایت فقیه رمز موفقیت نظام اسلامی است و حزب مؤتلفه همواره در مسیر ولایت حرکت کرده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی دشتستان، مجموعه مؤتلفه اسلامی را همیشه همراه، پشتیبان و حامی روحانیت دانست و با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات به‌ویژه انتخابات شوراها آمادگی این مجموعه برای استفاده از راهنمایی‌ها و نصایح ائمه جمعه و جماعات و عمل در راستای حرکت مستقیم در صراط ولایت مطلقه فقیه را اعلام کرد.

قائم مقام مؤتلفه اسلامی دشتستان نیز ضمن قدردانی از حضور امام جمعه برازجان در محل این نسیت، با برشمردن شهدای روحانی حزب همچون شهیدان بهشتی، مطهری، باهنر... و توجه به ارتباط نزدیک و همیشگی که از ابتدای سال 1342 مجموعه مؤتلفه با روحانیت معظم داشته، خواستار ارتباط بیشتر امام جمعه با دفتر دشتستان شد.

محمد یگانه افزود: این ارتباط نزدیک سبب می‌شود که مسئولان این مجموعه بتوانند در اتخاذ تصمیمات خود در مقاطع گوناگون به گونه‌ای هماهنگ با امام جمعه وارد عمل شوند و از این طریق ارتباط روحانیت با این مجموعه بیشتر شود.

وی ضمن برشمردن فرازی از بیانات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در باب توجه بیشتر مسئولان و مردم به فریضه واجب الهی امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد معاونتی با همین عنوان برای تلاش در این راستا انجام شده و بیشترین برنامه‌ریزی‌های حزب در این راستاست.

این مسئول خواستار توجه و مساعدت بیشتر امام جمعه در اجرایی شدن برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حزب مؤتلفه اسلامی در پیشبرد این امر واجب و الهی شد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول