اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان:

تلاش حزب موتلفه اسلامی ایجاد اتحاد بین گروه‌های مختلف جامعه است

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تلاش حزب موتلفه اسلامی بر پایه اتحاد، همفکری و هماهنگی بین تمام گروه‌های جامعه برای معرفی کاندیدای شایسته به مردم است تا شورایی کار آمد با نیاز شهر و روستا تشکیل شود.

تلاش حزب موتلفه اسلامی ایجاد اتحاد بین گروه‌های مختلف جامعه است

غلام‌محمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان برترین و جامع‌ترین الگوی عالم بشریت در همه ابعاد زندگی دانست.

وی در ادامه عملکرد سال 91 حزب موتلفه اسلامی را در بخش‌های مختلف تشکیلاتی در استان مطلوب ارزیابی و سال 92 را سال تلاش بیشتر این تشکیلات در صحنه سیاسی کشور عنوان کرد.

طاهری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مشهد مقدس گفت: رهبر انقلاب اسلامی با فرمایشات خود‌ خط‌ مشی نظام را در کل سال مشخص نمودند و نامگذاری سال 92 را با توجه به مسائل سیاسی و اقتصادی شاهکاری از سوی مقام معظم رهبری دانستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تصریح کرد: ما در سال 92 آزمون بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم، اهمیت این انتخابات در شرایطی است که دشمنان ما توطئه‌های فراوانی را علیه ملت ایران تدارک دیده‌اند و به دنبال این هستند که این انتخابات را به چالش بکشند.

این مسئول گفت: آنچه در این شرایط حساس وظیفه همه مردم ایران اسلامی است این است که اولاً وحدت و اتحاد خود را حفظ کنند و بدانند که یکپارچگی و همدلی آن ها نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کند، ثانیاً هوشیاری و بصیرت خود را بالا ببرند و بدانند که دشمن در کمین است و با شیوه‌های گوناگون به میدان می‌آید و ثالثاً وظیفه همه ما این است که از ولایت و رهبری تبعیت کنیم، تبعیت از ولایت و رهبری تنها چیزی است که در طول 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشتی انقلاب را به سلامت به سرمنزل مقصود رساند.

وی مهم‌ترین برنامه‌های نیمه اول سال 92 حزب موتلفه استان را تلاش برای برگزاری انتخاباتی پر شور با حضور حداکثری مردم  عنوان کرد و از مردم استان خواست با حساسیت ویژه‌ای مساله انتخابات شوراها را پیگیری کنند و مبادا اهمیت انتخابات ریاست جمهوری مساله انتخابات شوراها را کم رنگ جلوه دهد زیرا شوراها در جایگاه خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

طاهری در رابطه با فعالیت‌های انتخاباتی در دست انجام حزب موتلفه اسلامی استان گفت: ما از ماه‌ها پیش کار را با تشکیل ستاد انتخاباتی درون تشکیلاتی شروع کرده‌ایم، این ستاد از کمیته‌های مختلفی تشکیل شده و این کمیته‌ها بر اساس وظایف محول شده به تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهای مناسب در بحث انتخابات در حزب موتلفه استان می‌پردازند و در نهایت با هماهنگی و همفکری سایر گروه‌های جامعه افراد شایسته و توانمند را به مردم عزیز معرفی خواهیم کرد.

وی در رابطه با معرفی کاندیدا از طرف حزب موتلفه متذکر شد: در بحث ریاست جمهوری آقای آل اسحاق از اقتصاددانان بزرگ با سوابق حوزوی و دانشگاهی و اجرایی، صاحب نظر در بخش اقتصاد از طرف حزب موتلفه اسلامی به جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی شده که در روزهای آتی درباره ایشان بیشتر صحبت خواهیم کرد.

این مسئول اذعان داشت: در رابطه با بخش شورا ما قبلاً نیز گفته‌ایم شایسته سالاری را مقدم بر قوم گرایی و مذهب گرایی می‌دانیم حزب موتلفه اسلامی استان نیز تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا با همفکری روحانیت، ریش سفیدان، دانشگاهیان، تشکل‌های سیاسی و افراد صاحب نظر در استان افراد توانمند را شناسایی و به مردم معرفی کند تا شورای شهری کارآمد برای رفع مشکلات شهری مردم عزیز داشته باشیم.

انتهای پیام/75005/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول