اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته محقق شد

درآمدزایی بیش از 210 میلیارد تومانی در همدان

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان گفت: درآمد استان در سال گذشته 210 میلیارد و 747 میلیون تومان بود که نسبت به سال 90، 32 درصد افزایش داشت.

درآمدزایی بیش از 210 میلیارد تومانی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن خیریانپور ظهر امروز در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان همدان از برگزاری 12 جلسه با 75 مصوبه در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان در سال 91 خبر داد و افزود: تعداد 67 مصوبه معادل 85 درصد اجرایی شد و هشت مصوبه معادل 11 درصد نیز در حال اجراست.

وی تصریح کرد: کارگروه‌های تخصصی زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی استان نیز با مجموع 67 جلسه، 649 مصوبه را به تصویب رساندند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان کارگروه‌های اقتصادی، اشتغال، درآمد و منابع انسانی، آمایش، صنایع دستی و گردشگری، سلامت و امنیت غذایی زیربنایی و شهرسازی را از جمله کارگروه‌های تخصصی برگزار شده بیان کرد.

وی برگزاری کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران را یادآور شد و اظهار داشت: در مجموع 53 جلسه کمیته‌های برنامه‌ریزی در سطح شهرستان‌ها برگزار شد که 247 مصوبه را به همراه داشت.

خیریانپور در رابطه با بودجه هزینه‌ای استان در سال 91 افزود: در مجموع 26دستگاه اجرایی مشمول بودجه‌ای هزینه‌ای بودند که از 10 محل، اعتبار 122 میلیارد تومانی برای آنها پیش‌بینی شد.

وی اضافه کرد: از اعتبار پیش‌بینی شده فوق 117 میلیارد تومان معادل 96 درصد بودجه هزینه‌ای پرداخت شد که عمده این پرداخت‌ها در پایان سال بود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: از بابت تملک دارایی‌ها در مجموع 93 دستگاه اجرایی در مورد 920 پروژه موافقت‌نامه داشتند که برای آنان از 15 محل اعتباری استفاده شد.

انتهای پیام/89017/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول