اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال امید کشور

صبای قم مغلوب فرش آراء مشهد شد / تکرار فینال سال 86 با طعم تلخ شکست

تیم فوتسال امید صبای قم در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های برتر کشور به نماینده مشهد باخت.

صبای قم مغلوب فرش آراء مشهد شد / تکرار فینال سال 86 با طعم تلخ شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای مرحله مقدماتی از ششمین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور با انجام سه مسابقه در گروه اول پیگیری شد و طی آن صبای قم در جدالی حساس و نفس‌گیر نخستین باخت خود در این رقابت‌ها را پذیرفت.

فوتسالیست‌های امید صبای قم که با روحیه و انگیزه بالا بعد از پیروزی پرگل شش بر صفر در نخستین بازی خود در این مرحله از رقابت‌ها برابر تیم فوتسال لار جوان، در گام دوم مقابل تیم فوتسال فرش آراء مشهد قرار گرفته بودند، تن به شکست دادند.

تیم فوتسال امید فرش آراء مشهد میزبان دیدارهای گروه اول مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور است و در این گروه یکی از مدعیان کسب جواز صعود به مرحله نهایی به شمار می‌رود و یکی از رقبای سرسخت تیم فوتسال امید صبای قم محسوب می‌شود.

فوتسالیست‌های امید صبای قم که با سه امتیاز در پایان روز نخست بازی‌های این گروه در صدر جدول رده بندی قرار داشتند، با امید به حفظ جایگاه خود و کسب دومین پیروزی متوالی بازی خوبی ارائه کردند اما در نهایت با نتیجه نزدیک پنج بر چهار نتیجه را واگذار کردند.

این بازی به سبب اینکه هر دو تیم از بخت‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود و طی آن فوتسالیست‌های امید صبای قم در تلاش برای کسب سه امتیاز حتی از میزبان خود که مورد حمایت تماشاگران مشهدی قرار داشت پیش افتادند اما در پایان 40 دقیقه رقابت نزدیک و فشرده با اختلاف یک گل شکست خوردند.

مسابقه جذاب و تماشایی نمایندگان فوتسال قم و مشهد در روز دوم از دیدارهای گروه اول مرحله مقدماتی ششمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی امید کشور، یاد آور دیدار فینال دوره نخست این رقابت‌ها در سال 1386 بود.

در سال 86 مسابقه پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور بین تیم‌های ارم کیش قم و علم و ادب مشهد در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برای کسب عنوان قهرمانی برابر یکدیگر به میدان رفتند که در آن بازی ارم کیش با غلبه بر حریف خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول