اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ فوتبال جوانان کشور

صبا به مهمانی آبی‌پوشان می‌رود

تیم فوتبال جوانان صبای قم در تلاش برای راهیابی به مرحله چهارم مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتبال آبی‌پوشان مرکزی قرار می‌گیرد.

صبا به مهمانی آبی‌پوشان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حریف صبایی‌ها در این مرحله از مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال جوانان آبی‌پوشان مرکزی است در حالی که صبایی‌ها در مرحله قبل حریف اصفهانی را از پیش رو برداشتند تا شانس آنها برای قهرمانی در لیگ جوانان کشور محفوظ بماند.

بعد از بازی برگشت مرحله دوم مسابقات لیگ جوانان فوتبال باشگاه‌های کشور که جوانان صبای قم در خارج از خانه با تیم فوتبال جوانان پالایش نفت اصفهان بازی داشتند، با احتساب نتیجه دیدارهای رفت و برگشت با حساب پنج بر یک به برتری رسیدند.

حالا فوتبالیست‌های جوان صبای قم به دنبال این هستند که بتوانند برای رسیدن به مرحله چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با عبور از سد تیم آبی‌پوشان مرکزی در بازی دور رفت کار را تمام کرده و با خیال آسوده در قم از حریف پذیرایی کنند.

جوانان صبای قم پیش از این در بازی خانگی خود در فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور موفق به کسب دو پیروزی شده‌اند؛ در حالی که از بازی‌های بیرون از خانه نیز یک بار طعم پیروزی و یک بار مزه شکست را چشیده‌اند و حالا امید زیادی دارند که بتوانند با عبور از سد آبی‌پوشان مرکزی به جواز صعود به مرحله چهارم فوتبال جوانان کشور دست یابند.

صبای قم در این دیدار که از ساعت 16 عصر امروز چهارشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، قصد دارد همانند دیدارهای قبلی برابر ارزش ورامین و پالایش نفت اصفهان با نتیجه پرگل از سد تیم فوتبال جوانان آبی‌پوشان مرکزی عبور کرده و با خیالی آسوده در بازی برگشت در قم با حریف رقابت کند.

در حال حاضر شرایط تیم فوتبال جوانان صبای قم به شکلی است که بازیکنان این تیم از نظر روحی و جسمی در اوج آمادگی به سر می‌برند و از چهار دیدار خود در مراحل اول و دوم فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور سه پیروزی و یک باخت کسب کرده‌اند.

صبای قم از آخرین بازی خود در خانه برتری چهار بر صفر مقابل تیم ارزش ورامین در مرحله اول و از آخرین بازی خود در خارج از خانه برتری چهار بر یک مقابل تیم جوانان پالایش نفت اصفهان را کسب کرده و به این مرحله از رقابت‌ها رسیده است.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول