اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی گیلان خبر داد

مشارکت اتاق گیلان در برگزاری نمایشگاه ساختمان ایران در آستراخان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گیلان از مشارکت این اتاق در برگزاری نمایشگاه ساختمان با مجوز سازمان توسعه در آستراخان روسیه در سال‌ جاری خبر داد.

مشارکت اتاق گیلان در برگزاری نمایشگاه ساختمان ایران در آستراخان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی تیزهوش‌تابان در نشست هیئت نمایندگان اتاق گیلان با مدیرکل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی استان در محل این اتاق با اشاره به صدور بخشنامه مالیاتی درباره پرداخت مالیات صادرات، اظهار کرد: برنامه پنجم صراحت دارد که صادرات کالا از هرگونه پرداخت مالیات معاف است بنابراین بخشنامه امور مالیاتی نمی‌تواند در زمینه صادرات تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه به برنامه‌های سال‌ جاری اتاق گیلان اشاره کرد و گفت: امسال بحث احداث مجموعه ساختمان چندمنظوره اتاق گیلان پیگیری و با کمترین امکانات راه‌اندازی می‌شود.

تیزهوش تابان از مشارکت اتاق گیلان در برگزاری نمایشگاه ساختمان با مجوز سازمان توسعه در آستراخان روسیه در سال‌ جاری خبر داد.

مدیرکل موسسه تحقیقات صنعتی گیلان نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: طبق نظام مدیریت دانش در اداره‌های خود روندی مانند شناسایی و انتخاب و ساماندهی ایجاد می‌شود.

محمدعلی یوسفی، با بیان اینکه در بحث صادرات کالای استاندارد ساماندهی خوبی صورت می‌گیرد، افزود: بحث استاندارد محصول چای از ضروریات صادرات است.

به گفته وی، چای سنواتی با تولید بیش از سه سال باید تبدیل به کمپوست شود و از صادرات آن ممانعت به عمل آید.

این مسئول با اشاره به اینکه صدا و سیما باید برای ارتقای صنعت و کیفیت چای ترویج فرهنگ کند، تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز استان آمار خرید برگ سبز چای و یا مطالبات آن را گزارش می‌دهند و به ترویج فرهنگ کیفیت این محصول توجهی ندارند.

وی استاندارد را محدودیت ندانست و خاطرنشان کرد: اکنون تجارت به صورت الکترونیکی شده و استاندارد از مباحث مهم است.

انتهای پیام/2300/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول