اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مینودشت:

بانک‎های عامل در گلستان افزایش پیدا کند

فرماندار شهرستان مینودشت با ارائه پیشنهادی خواستار افزایش بانک‎های عامل در گلستان شد.

بانک‎های عامل در گلستان افزایش پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مصیب عنابستانی ‌در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: علاوه بر بانک کشاورزی لازم است تا سایر بانک‎ها نیز در خصوص اعتبارات سال 1392 دخیل شوند.

وی افزایش بانک‎های عامل را در ایجاد رقابت بین بانک‎ها برای جذب تسهیلات مهم خواند و یادآور شد: بانک کشاورزی به تنهایی قادر نیست پاسخگوی این حجم از اعتبارات باشد لذا اگر تعداد بانک‎های عامل افزایش پیدا کند نسبت به جذب اعتبارات کمک شایانی خواهد شد.‌

*پروژه‎های کوچک در ایجاد اشتغال بسیار موثر و کاراست

فرماندار مینودشت تصریح کرد: فرمانداری‎ها و کارگروه‎های شهرستانی، خط مقدم کار هستند که نسبت به احصاء، شناسایی و جانمایی پروژه‎های شهرستانی اقدام می‎کنند.

عنابستانی در خصوص اعتبارات سال 1391 ابراز داشت: اعتبارات سال گذشته بیشتر به پروژه‎های کلان اختصاص می‎یافت و پروژه‎های کوچک از جمله نوغانداری، دامداری خانگی، احداث باغ و پرورش قارچ‎های خانگی کمتر توجه شده است.

وی با تاکید بر اینکه راه‎اندازی پروژه‎های کوچک خانگی با اقشار کم‎درآمد جامعه سروکار دارد، یادآور شد: این پروژه‎ها در ایجاد اشتغالزایی بسیار موثر و کاراست که امیدواریم نسبت به اختصاص اعتبارات در این زمینه تجدیدنظر شود.

اقدامات خوبی در بخش کشاورزی گلستان اتفاق افتاده است

فرماندار کردکوی نیز در این جلسه از اقدامات خوبی که در بخش کشاورزی استان اتفاق افتاده است ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به نقاط مثبتی که در این حوزه شاهد بودیم امید است تا نسبت به رفع نقایص نیز اقدام شود.

الیاسی تاثیر حوزه کارشناسی جهاد کشاورزی به ستاد استان و شهرستان را یک موضوع مبتلابه یاد کرد و بیان داشت: امیدواریم با مدیریت جهاد کشاورزی استان در این زمینه اقدامات خوبی انجام شود تا مشکلات موجود برطرف شود.

انتهای پیام/83001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول