اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

غربی‌ها در برابر الگوی پیشرفته ایرانی اسلامی درمانده شده‌اند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به دستاوردهای عظیم نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: الگوی پیشرفته ایرانی اسلامی تمام معادلات جهانی را متحول کرده و غربی‌ها چاره‌ای جز تسلیم ندارند.

غربی‌ها در برابر الگوی پیشرفته ایرانی اسلامی درمانده شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: نظام اسلامی ایران تنها نظام سیاسی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی و قرآنی است که یکی از نوادگان رسول خاتم رهبری آن را به عهده داشته و در سایه تأسی از مبانی قرآنی و سیره رسول الله(ص) و ائمه اطهار(ع) به سوی عزت روزافزون پیش می‌رود.

وی افزود: هم‌اکنون الگوی ایرانی اسلامی پیشرفته، تمام معادلات جهانی را متحول کرده است و به عینه شاهد درماندگی کشورهای غربی در برابر نفوذ آرمان‌ها و اهداف هویت‌بخش اسلامی نشأت‌گرفته از انقلاب اسلامی ایران در همه جای این کره خاکی هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با تأسی از سیره ائمه اطهار(ع) و با تبعیت از رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری در برابر انواع تهدیدها، توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان خویش ایستادگی کرده‌اند و هم‌اکنون ثمره این ایستادگی را در خودکفایی و شکوفایی کشورشان در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، صنعتی و سیاسی مشاهده می‌کنند.

حجت‌الاسلام شاهرودی تصریح کرد: صنعت نفت ایران یکی از صنایع ویژه و پرافتخار کشور در مسیر خودکفایی و استقلال اقتصادی و صنعتی بوده که با توجه به اهمیت ویژه خویش از یک جایگاه سیاسی و خاص برای همه ایرانیان برخوردار است.

وی افزود: نیروهای خدوم و انقلابی شرکت نفت در دوران قبل از انقلاب با مبارزات انقلابی خویش و در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با رشادت‌ها و ایثارگری‌های فراوان و حماسه‌آفرینی‌هایشان خدمات ارزنده‌ای را به ملت مسلمان ایران ارائه کرده‌اند و ملت ایران همواره قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این قشر خدوم هستند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بر رفع دغدغه‌های کاری آنان و فراهم‌کردن زمینه‌های لازم برای خدمت‌رسانی این قشر خدوم در استان تأکید کرد.

گفتنی است در ادامه این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان از تأسیسات و امکانات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه‌های مختلف کاری این شرکت در استان بازدید به عمل آمد و کارکنان و مسئولان این شرکت مطالب مورد نظر خود را با نماینده ولی‌فقیه در استان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/79006/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول