اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

مسئولان برای اعتلای نظام اهتمام جدی داشته باشند

استاندار خراسان‌رضوی گفت:مسئولان به عنوان امانتداران نظام و اسلام باید با حضور موثر در عرصه کار و تلاش در راستای سازندگی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام جدی داشته باشند.

مسئولان برای اعتلای نظام اهتمام جدی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید برونسی اظهار کرد: برونسی یکی از پرآوازه‌ترین سرداران دوران دفاع مقدس بود که در کنار ایفای نقش موثر در ابعاد سیاسی و اجتماعی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، در جای جای جبهه‌های حق علیه باطل حاضر و دلاوری و رشادت‌های فراوانی را از خود بروز داد.

وی افزود: یاد و خاطره حماسه‌آفرینی‌های شهید برونسی در تارک تاریخ این دوران مقدس می‌درخشد.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: امیدواریم که به برکت حضور در محفل خانواده‌های شهدا و به مدد دعاهای خیر آنان بتوانیم در پیشبرد اهداف نورانیشان موفق باشیم.

در ادامه همسر شهید برونسی تحقق آرمان‌های شهدا را در گرو تبعیت از رهبری دانست و گفت: همه باید گوش به فرمان رهبر و در مسیر ولایت فقیه گام برداریم.

وی تاکید کرد: امروز وظیفه مسئولان حمایت از خون شهدا و برنامه‌ریزی در راستای حرکت در مسیر آنان است.

فروزان‌مهر در ادامه با حضور در منزل خانواده‌های شهیدان غفاری‌دوست و رحمانی اظهار داشت: امنیت، عزت و بالندگی امروز نظام مدیون جان‌فشانی‌های شهدا است.

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: شهیدان با بذل جان و عمل به تکلیف خود به بهترین شکل ممکن، دین خود به نظام و اسلام را ادا کردند و ما به عنوان امانتداران این ودیعه باید با حضور موثر در عرصه کار و تلاش در راستای سازندگی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزیم.

فروزان‌مهر خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در عمل به وصیت شهدا، در سایه ولی فقیه و تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری پرچم نظام اسلامی را به صاحب اصلی آن، حضرت ولی عصر(عج) برسانیم.

وی با تاکید بر اهمیت نقش خانواده‌های معزز شهدا به ویژه مادران و همسران آنها در تربیت فرزندانی شایسته و پشتیبانی از آنان در تحقق آرمان‌های  انقلاب اسلامی گفت: با هیچ ادبیاتی نمی‌توان پایداری، استقامت، صبر و از خودگذشتگی شما عزیزان را توصیف کرد.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول