اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمیرم:

اختلافات فراگیر بشر به دلیل فقدان تقوا است

امام جمعه موقت سمیرم گفت: آنچه امروزه از فساد و فتنه‌ها و اختلافات دامن‌گیر بیشتر جوامع بشری شده است به دلیل فقدان تقوا است.

اختلافات فراگیر بشر به دلیل فقدان تقوا است

 به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام شمس علی نادری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم با اشاره به آیه إِنَّ اکرمَکُم عنداللّهِ اظهار کرد: تقوا و پرهیزگاری دلیل برتری انسان‌ها است و گرامی‌ترین مردم در نزد خدا، باتقواترین آن‌ها است.

وی داشتن تقوا را در جهت رشد اخلاقی و اجتماعی ضروری دانست و افزود: اگر انسان در همه حال تقوا را رعایت کند و ارزش تقوا را آنچنان که می‌بایست بدان عمل کند، تمام جوامع بشری از فساد و فتنه در امان بوده و زندگی پر از آرامش و امنیت را به دست می‌آوردند.

امام جمعه موقت سمیرم تصریح کرد: آنچه امروزه از فساد و فتنه‌ها و اختلافات دامن‌گیر بیشتر جوامع بشری شده است به دلیل فقدان رعایت تقوا است.

وی در ادامه خطبه‌ها با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری حساب شده و همراه با آینده نگری است که تحقق این شعار نیازمند توجه ویژه و دقیق از سوی مردم و مسئولان است.

حجت‌الاسلام نادری حماسه سیاسی را به معنای بروز بصیرت و آگاهی مردم دانست و افزود: حضور باشکوه مردم آگاه و ولایتمدار در عرصه انتخابات ریاست‌ جمهوری امسال همانند سال‌های قبل، حماسه بزرگ دیگری را رقم می‌زند.

وی اضافه کرد: حماسه اقتصادی نیز به معنای رشد و افزایش تولید ملی با اتکا به منابع داخلی و تمرکز بر الگوهای مصرف اسلامی و جلوگیری از اسراف است.

وی همچنین به فرا رسیدن هفته بهداشت با شعار توجه به فشار خون بالا اشاره کرد و گفت: بهداشت و پیشگیری سبب سلامتی فکری و جسمی جامعه می‌شود.

نادری خاطرنشان کرد: برخورداری از بهداشت و سلامتی یکی از حقوق مسلم فردی و اجتماعی است که در دین اسلام نیز به رعایت آن تأکید شده است.

انتهای پیام/2301/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول