اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 کلاس ایستاده و نشسته

برترین‌های دارت جانبازان و معلولان قم معرفی شدند

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از معرفی برترین‌های مسابقات دارت جانبازان و معلولان قم خبر داد.

برترین‌های دارت جانبازان و معلولان قم معرفی شدند

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: جانبازان و معلولان ورزشکار قم در قالب کاروان باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم به منظور برپایی اردو راهی جزیره کیش شدند و در جریان این اردو در چند مسابقه فرهنگی و ورزشی شرکت کردند.

وی ادامه داد: سفر کاروان باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم به جزیره کیش در قالب برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برنامه‌ریزی شده بود و خوشبختانه این سفر از هر نظر برای اعضای این تیم در آستانه فصل جدید مسابقات مهم ورزشی جانبازان و معلولین موثر و مفید بود.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم اضافه کرد: یکی از مسابقاتی که در قالب برنامه ورزشی برای عزیزان جانباز و معلول برنامه‌ریزی کرده بودیم، رقابت در رشته دارت بود که طی آن شرکت‌کنندگان در دو کلاس ایستاده و نشسته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: عزیزان جانباز و معلولی که از ویلچر استفاده می‌کردند، در کلاس نشسته در این رقابت شرکت کردند که طی آن سید سعید رضا چاووشی از جانبازان و معلولین مطرح و توانمند ورزش قم توانست بالاتر از سایر رقبا عنوان نخست را به خود اختصاص بدهد.

خوشرفتار ابراز کرد: در این رقابت‌ شاهد جدال نزدیک و جالب شرکت‌کنندگان برای کسب عناوین برتر بودیم که سرانجام در کلاس نشسته بعد از چاووشی، عنوان نایب قهرمانی به مهدی نوری رسید و علی دوازده‌امامی و مسعود صابری در رده‌های بعدی ایستادند.

وی یاد آور شد: این در حالی است که رقابت ورزشکاران جانباز و معلول عضو باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم در کلاس ایستاده نیز از جذابیت و حرارت خاصی برخوردار بود و طی آن عنوان نخست و مقام قهرمانی به محمد حسین بنازادگان رسید.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: در پایان رقابت‌های کلاس ایستاده مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی به محمد حسین امیدی رسید و محمد شهبازی در مکان سوم ایستاد، ضمن اینکه مقام‌های چهارم و پنجم به محمدرضا بهرامی و محسن خوشرفتار رسید.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول