اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نایب قهرمانی روشن بین

قم در لیگ دسته اول دارت کشور دارای سهمیه شد

درخشش نماینده هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در کسب عنوان نایب قهرمانی پیکارهای دارت مردان کشور قم را در لیگ دسته اول دارت کشور دارای سهمیه کرد.

قم در لیگ دسته اول دارت کشور دارای سهمیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نتایج مرحله پایانی از فصل جاری مسابقات لیگ زیر گروه دارت آقایان قهرمانی کشور در حالی مشخص شد که نماینده شایسته دارت استان قم یعنی محمدعلی روشن بین توانست بار دیگر در این رشته جزو یکی از دارت اندازان موفق کشور لقب بگیرد.

این در شرایطی است که مرحله پایانی پیکارهای لیگ زیر گروه دارت آقایان در فصل 92-1391 با حضور 29 دارت انداز از سراسر کشور در تهران برگزار و با نایب قهرمانی نفر نخست دارت کشور در مسابقات جام رمضان و قهرمانی کشور یعنی محمدعلی روشن بین ورزشکار توانای قمی به پایان رسید.

بر اساس برنامه ریزی انجمن دارت کشور این دوره از مسابقات با استقبال قابل توجه دارت اندازان از نقاط مختلف کشور همراه بود، در حالی که پیکارهای زیر لیگ در طول یک فصل در پنج دوره برگزار شد و نفرات برتر رده بندی لیگ زیرگروه در فصل آینده در لیگ دسته اول دارت قهرمانی مردان کشور با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

نایب قهرمانی نماینده سرشناس دارت استان قم در پیکارهای مجموع مراحل این فصل لیگ زیرگروه قهرمانی دارت مردان کشور در حالی شکل گرفت که در این رقابت‌ها ورزشکارانی از استان‌های مطرح کشور نظیر اصفهان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، گلستان، مرکزی و یزد حضور داشته و برای صعود به دسته بالاتر مسابقه دادند.

در پایان این مسابقات محمد علی روشن بین ورزشکار عضو تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم که در مجموع پیکارهای این فصل لیگ زیر گروه دارت مردان قهرمانی کشور بعد از ورزشکار استان خراسان رضوی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و به لیگ دسته اول دارت مردان کشور صعود کرد.

این در حالی است که محمد علی روشن بین در فصل جاری رقابت‌های لیگ زیرگروه دارت مردان کشور می‌توانست  دیگر رقبا را کنار زده و به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد تا خود را به عنوان قهرمان در لیگ دسته اول دارت کشور ببیند اما به دلیل یک جلسه غیبت در رقابت‌ها به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

این در حالی است که در رده بندی نهایی پیکارهای این فصل لیگ زیرگروه دارت مردان کشور نمایندگان خراسان رضوی، قم، البرز و فارس به ترتیب با کسب مقام‌های اول تا چهارم جواز حضور در لیگ دسته اول دارت مردان کشور را کسب کردند.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول