اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی‌سیاسی انتظامی گیلان عنوان کرد

برنامه‌ریزی تربیت 505 حافظ قرآن در پلیس گیلان

رئیس عقیدتی‌سیاسی انتظامی گیلان گفت: طبق اعلام ناجا امسال برای تربیت 505 نفر حافظ 30 جزء قرآن کریم در پلیس گیلان برنامه‌ریزی شده است.

برنامه‌ریزی تربیت 505 حافظ قرآن در پلیس گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام هادی شکری امروز در جلسه شورای عالی قرآنی پلیس گیلان با تشریح فرمایش‌های مقام معظم رهبری در مورد نهضت حفظ قرآن، به تبیین دستورالعمل قرآنی و برنامه‌ریزی آموزش حافظان قرآن کریم در بین کارکنان نیروی انتظامی و خانواده آنها پرداخت.

وی با بیان اینکه طبق اعلام ناجا برای 505 نفر حافظ جزء سی‌ام در سال 92 برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: قرآن گنجینه معارف و نجات‌بخش انسان بوده و اکنون نیز نیروی انتظامی به برکت قرآن در حال بالندگی است.

این مسئول نیروی انتظامی را نهادی انقلابی معرفی کرد که به برکت انس با قرآن، پیشگام عمل به ارزش‌های اسلامی و فرامین مقام عظمای ولایت است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری و مدرسان کلاس حفظ قرآن کریم با سازمان تبلیغات اسلامی هماهنگی شده است، اذعان کرد: موفقیت طرح بزرگ قرآنی و تحقق 10 میلیون نفر حافظ قرآن کریم در کشور همکاری همه‌جانبه مسئولان و فرماندهان را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی گیلان نیز در نشست مذکور به نقش قرآن در تعالی سازمان و کارایی کارکنان پلیس اشاره کرد و گفت: برای ارتقای انتظامی استان به سازمانی قرآنی ماموریت داریم.

ابراهیم قائد رحمتی با اشاره به اینکه برای جنبه‌های مختلف برگزاری کلاس‌ها و حضور اساتید مجرب در این دوره برنامه‌ریزی می‌شود، خاطرنشان کرد: موفقیت کلاس‌ها با حضور با انگیزه و تمایل قلبی پرسنل برای حفظ و فراگیری روش‌های حفظ قرآن کریم تضمین می‌شود.

وی با بیان اینکه مشوق‌هایی برای شرکت کنندگان در این دوره و حافظان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری 500 نفری شرکت کنندگان در حفظ جزء 30 قرآن کریم نقطه آغاز مبارکی است که دیگر کارکنان را نیز مصونیت می‌بخشد.

این مسئول، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرایی شدن راهکارهای گسترش فرهنگ قرآنی و استمرار این طرح بتوانیم پلیس استان را به سازمانی قرآنی تبدیل کنیم.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول