اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

صدور مجوز 3 کانون فرهنگی تخصصی در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از صدور مجوز 3 کانون فرهنگی، تبلیغی و تخصصی در سال 92 در این شهرستان خبر داد.

صدور مجوز 3 کانون فرهنگی تخصصی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در نشست مسئولان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی از طرف تبلیغات اسلامی در کنگان هستیم، اظهار داشت: استقبال جوانان و نوجوانان از این برنامه‌ها مطلوب بوده و امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد بهبود کیفیت برنامه‌ها باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از صدور مجوز 3 کانون فرهنگی، تبلیغی و تخصصی در سال 92 در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و تخصصی با هدف تبلیغ اسلام و ارزش‌های نظام اسلامی از طریق فعالیت‌های فرهنگ متنوع و استفاده از جوانان فعال در عرصه‌های فرهنگی و دینی برپا شده است.

اهرمی تصریح کرد: این اداره با ایجاد و گسترش کانون‌های فرهنگی در راستای بسترسازی برای تحقق و اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با شبیخون فرهنگی و بارور کردن استعدادهای نوجوانان و جوانان در اوقات فراغت اقدام می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان اضافه کرد: در ابتدای سال جاری با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، مجوز سه کانون فرهنگی تبلیغی و تخصصی به نام‌های حضرت قائم آل محمد (ص) در کنگان، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب رهروان حضرت زینب (س) و آموزش سبک زندگی اسلامی کوثر در عسلویه صادر شده است.

اهرمی در ادامه از شرکت 50 هزار نفر در برنامه‌های فرهنگی‌محوری سال 91 این شهرستان خبر داد.

وی بیان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی با همکاری فعالان فرهنگی، دفتر امام جمعه و فرمانداری کنگان با رویکرد استفاده از خردجمعی در ارائه برنامه‌های مناسبتی با عنوان محوری، کارکرد و بازده بیشتری خواهد داشت.

اهرمی در پایان یادآور شد: حضور 50 هزار نفر در برنامه‌های فرهنگی‌محوری در سال 91 با عشق و علاقه مخاطبین به برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی به ویژه ‌برنامه‌هایی که با موضوعیت اسلام و اهل بیت (ع) انجام می‌گیرد، نیروی محرکه برای ارائه برنامه‌های پرمحتواتر است.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول