اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد

انعکاس اخبار نوروزی شهرداری قم در 15 رسانه

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به انعکاس اخبار شهرداری قم در نوروز امسال در 15 رسانه استانی و سراسری گفت: تلاش ما انعکاس مطلوب عملکرد و اقدامات مدیریت شهری قم در رسانه‌ها در ایام نوروز بود.

انعکاس اخبار نوروزی شهرداری قم در 15 رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی‌رضا اظهار کرد: به منظور اطلاع‌رسانی مطلوب و مناسب اقدامات و عملکرد مدیریت شهری در ایام نوروز، ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری کلانشهر قم در اواخر اسفند ماه سال گذشته تشکیل شد.

وی افزود: این ستاد فعالیت خود را از 27 اسفند ماه سال گذشته با رویکرد اطلاع‌رسانی شفاف به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت(س) آغاز کرد و تا 17 فروردین ماه سال 92 با تولید و انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به حوزه مدیریت شهری در ایام نوروز به کار خود ادامه داد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم اذعان داشت: در این مدت حدود 150 خبر از عملکرد شهرداری قم در ایام نوروز تهیه شد و در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.

حاجی‌رضا با اشاره به راه‌اندازی سامانه پیامکی شهر نیوز در این ایام تصریح کرد: 150 خبر کوتاه از طریق این سامانه برای مدیران کشوری، استانی و شهری ارسال شد.

وی با بیان اینکه در ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری قم شش خبرنگار و دو عکاس خبری به مدت 20 روز فعالیت داشتند افزود: انعکاس اخبار و مصاحبه‌های تولید شده حدود 800 مورد بوده که از طریق بیش از 15 رسانه منتشر شد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: 40 مورد ارتباط رادیویی مدیران شهری با صدای مرکز قم، پخش سه مورد گزارش خبری از سیمای مرکز قم، تهیه و ساخت گزارش تصویری و مستند از عملکرد شهرداری قم در ایام تعطیلات و ساخت و پخش 30 دقیقه برنامه مستند پروژه‌های عمرانی شهر قم از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران بخشی از اقدامات ارتباط رسانه‌ای اداره کل روابط عمومی شهرداری قم در ایام نوروز بوده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم اذعان داشت: هماهنگی لازم با صدا و سیمای مرکز قم برای حضور شهرداران مناطق هشت‌گانه و مدیران شهرداری در 15 برنامه 20 دقیقه‌ای با عنوان عیدی و تهیه 15 مورد گزارش و پخش در سیمای مرکز قم در این مدت انجام شد.

وی با تاکید بر موفقیت سامانه پیامکی شهر نیوز در خصوص اطلاع‌رسانی اقدامات نوروز به مسئولین کشوری و استانی در ایام نوروز خاطرنشان کرد: در این مدت نسبت به راه‌اندازی سامانه پیامکی شهر نیوز اقدام کرده و نسبت به تولید و ارسال 150 عنوان خبر کوتاه به صورت پیامک برای 900 نفر از مدیران کشوری، استانی و شهری اقدام شد.

حاجی‌رضا به تهیه 25 مورد گزارش تصویری و انعکاس آن در سایت‌های خبری در ایام نوروز اشاره کرد و بیان داشت: بیش از یک‌هزار دقیقه فیلم و 5 هزار فریم عکس از اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز بخشی از اقدامات اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم است.

وی با اشاره به چاپ 500 هزار نسخه نقشه راهنمای زائر و چاپ و نصب 2 هزار و 600 متر مربع بنر اطلاع‌رسانی در سطح شهر قم با موضوعات مختلف اعم از خیرمقدم به زائرین، شعار سال 92، ایام فاطمیه، راهنمای زائرین و... افزود: درج مرتب و مستمر اخبار بر روی پرتال و همچنین ایجاد بخش ویژه راهنمای زائرین بر روی پرتال شهرداری قم نیز در ایام نوروز صورت گرفت.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه در ایام نوروز امسال 170 نفر روز در اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم به صورت کشیک فعالیت داشتند گفت: برای نخستین بار در ایام نوروز تور قم‌گردی را با همکاری دانشجویان رشته گردشگری مرکز علمی و کاربردی سازمان گردشگری با حضور هزار و 520 نفر گردشگر و با همکاری هفت نفر راهنمای گردشگری و بازدید از 10 مکان سیاحتی و زیارتی برگزار کردیم. 

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول