اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ 35

قمی‌اویلی: بیش از یک‌هزار نفر در حوزه انتخابیه نوشهر برای شوراها ثبت‌نام کردند

فرماندار نوشهر از ثبت‌نام بیش از یک هزار نفر در حوزه انتخابیه نوشهر و افزایش 15 درصدی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در نوشهر خبر داد.

قمی‌اویلی: بیش از یک‌هزار نفر در حوزه انتخابیه نوشهر برای شوراها ثبت‌نام کردند

محمدعلی قمی‌اویلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر از ثبت نام بیش از یک‌هزار و 100 نفر در حوزه انتخابیه نوشهر و افزایش 15 درصدی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در نوشهر خبر داد.

وی اظهار کرد: استقبال ثبت‌نام‌کنندگان در حوزه انتخابیه شهرستان نوشهر بسیار گسترده و خوب بود و تاکنون بیش از یک هزار نفر در این حوزه انتخابیه ثبت‌نام نهایی شدند.

وی افزود: شعور و فهم سیاسی مردم نسبت به تعیین سرنوشت خود از طریق انتخابات در راستای خلق حماسه سیاسی بسیار ارزنده است.

قمی بیان کرد: برگزارکنندگان و انتخاب‌کنندگان در انتخابات همین مردم هستند و ما پشتیبانی و بستر لازم را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه ایجاد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد شهرستان نوشهر در سال 91 انتخاب شدند، افزود: کمیته‌های هفت‌گانه تشکیل شد و امور اطلاع رسانی، حقوقی، سیاسی و پشتیبانی در راستای انتخابات فعالیت خود را آغاز کرد.

فرماندار نوشهر گفت: در شهرستان نوشهر در حوزه شهری تاکنون 80 نفر ، در بخش مرکزی از 62 روستا 616 نفر و در بخش کجور از 64 روستا 404 نفر ثبت‌نام نهایی شدند.

فرماندار نوشهر افزود: امسال در 123 روستا و  سه شهر در سطح شهرستان نوشهر، شاهد برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه امسال بالای 90 درصد روستاهای کجور امکان تشکیل شورا را دارند، خاطرنشان کرد: در شهر کجور نیز تاکنون 14 نفر و در شهر پول 13 نفر ثبت‌نام نهایی شدند.

قمی حضور و نقش زنان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی را حضوری پررنگ بر شمرد و  تصریح کرد: بانوان نیز در این دوره در شهرهای نوشهر، کجور و پول و مناطق روستایی کجور حضوری قابل توجه داشته و در تعیین سرنوشت سیاسی مشارکت بسیار خوبی دارند و این بیانگر سطح بالای شعور مردم است.

انتهای پیام/86019/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول