اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور:

یکی از گواراترین و سالم‌ترین آب‌ها به قم منتقل شد

رئیس جمهور با اشاره به بهره‌برداری از طرح عظیم آبرسانی از سرشاخه‌های دز به قم گفت: این آب از بهترین، سالم‌ترین و گواراترین آب‌هایی است که در ایران برای یک شهر تامین شده است.

یکی از گواراترین و سالم‌ترین آب‌ها به قم منتقل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر امروز قبل از صدور دستور بهره‌برداری کامل از طرح عظیم آبرسانی از سرشاخه‌های دز به قم گفت: خدا را سپاس که توفیق یک خدمت بزرگ و ماندگار به مردم عزیز قم و عاشقان پیامبر و آل او و حافظان حریم دختر امام، خواهر امام، عمه امام و حافظان ارزش‌های الهی در طول تاریخ را به ما عطا کرد.

وی با اشاره به افتتاح طرح عظیم آبرسانی از سرشاخه‌های دز به قم گفت: این آب بهترین، سالم‌ترین و گواراترین آبی است که در ایران برای یک شهر تامین شده است.

رئیس جمهور افزود: این پروژه، بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی در طول تاریخ کشور است که بحمدالله به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: این آب به شهری هدیه شد که فرهنگ علوی و نورانی مهدی را منتشر می‌کند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه همه عالم چشم انتظار دیدار صاحب الزمان هستند یادآور شد: همه امور عالم به دست اوست و او مدیر هستی است.

وی تصریح کرد: هر چه زیبایی، لطف و خیر در عالم منتشر می‌شود به اجازه و عنایت و لطف آن حضرت است و مطمئن هستم نظر عنایت امام زمان به این پروژه بوده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: همه جان و کار ما در راه او و به عشق حاکمیت او است.

احمدی‌نژاد پس از این سخنان با شعار یا مهدی دستور بهره‌برداری از این پروژه را صادر کرد.

وی همچنین یک لیوان از آبی که از سرشاخه‌های دز به قم انتقال داده می‌شود نوشید و گفت: این آب از آب محله ما در تهران هم بهتر است.

یادآور می‌شود طرح عظیم انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه دز به قمرود با هدف انتقال 181 میلیون مترمکعب آب در سال از رودخانه دز به سد کوچری و تصفیه‌خانه دودهک جهت تأمین آب شرب و صنعت درازمدت شهرهای خوانسار، خمین، گلپایگان، محلات، نیمور، سلفچگان، ساوه و شهر مقدس قم کلید خورد.

همچنین در این مراسم این تصفیه‌خانه جدید آب شماره 3 و طرح افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های یک و 2 در راستای افزایش ظرفیت تصفیه آب استان قم تا 4 هزار لیتر در ثانیه در مدت 15 ماه و با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/78010/و40/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول