اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران:

عملکرد کشتی‌گیران در هند رضایت‌بخش نبود

دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: عملکرد کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کار ایرانی در هند رضایت‌بخش نبود.

عملکرد کشتی‌گیران در هند رضایت‌بخش نبود

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: تمامی کشورها از کشتی گرفتن و سرشاخ شدن با ایرانی‌ها ترس و واهمه دارند اما در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا کشتی‌گیران ایرانی به موفقیت لازم نرسیدند.

وی با اشاره به ترکیب جوان تیم ملی در این رقابت‌ها تصریح کرد: کشتی ورزش اول کشور است و کسی که در ترکیب تیم ملی روی تشک قرار می‌گیرد باید بداند که برای 70 میلیون ایرانی کشتی می‌گیرد.

دبیر هیئت کشتی مازندران در ادامه اظهار داشت: در این رقابت‌ها جز داوود گیل نیرنگ در رشته فرنگی سه کشتی‌گیر دیگر مازندرانی در برابر حریفان موفق نبودند.

نوری‌زاده با اشاره به سرمایه‌گذاری کشورهای شرق و جنوب آسیا گفت: برای کشتی ایران بسیار سخت و نگران‌کننده است که کره جنوبی در رشته فرنگی با چهار مدال طلا و هند نیز در رشته آزاد با چند مدال طلا بالاتر از ایران قرار گیرد.

وی با انتقاد از نتایج انفرادی و تیمی کشتی‌گیران در هند افزود: امیدواریم که همچون سال‌های گذشته شاهد موفقیت بیشتر کشتی‌گیران ایرانی در ترکیب تیم‌های ملی در رقابت‌های برون‌مرزی باشیم.

نوری‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: موفقیت کشتی آزاد و فرنگی در حالی به دست می‌آید که فدراسیون و هیئت‌های ورزشی استان‌ها همگام و همسو برای رشته ورزشی کشتی تلاش کنند و هیچگونه مشکلی نداشته باشند.

به گزارش فارس، تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در دهلی نو هند برگزار شد، به مقام نایب‌قهرمانی رسید.

این نتایج در حالی به دست آمد که هند در رشته آزاد و کره جنوبی در رشته فرنگی بالاتر از ایران قرار گرفتند.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول