اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

وداع باشکوه مردم ساری با امام جمعه موقت ساری

پیکر امام جمعه موقت ساری با حضور مردم مرکز مازندران پس از تشییع در امام‌زاده یحیی ساری به خاک سپرده شد.

وداع باشکوه مردم ساری با امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، پیکر پاک عالم ربانی حجت الاسلام سیدحسن تائبی پیش از ظهر امروز بر روی دستان مردم عزادار مازندرانی تشییع و در جوار مرقد امامزاده زین‌العابدین آرام گرفت.

سیاه‌پوش‌شدن ساری نشان از غم از دست‌دادن عالم ربانی، مجاهدی نستوه که زندگی‌اش را وقف مبارزه با رژیم ستمشاهی و پس از آن نیز در تمامی مقاطع حساس کشور به ویژه دوران دفاع مقدس کرده است در اذهان تداعی می‌کند.

مرحوم حجت‌الاسلام حاج آقا سیدحسن تائبی، خلق و خوی نیک ایشان و همچنین در تعلیم و تربیت فرزندان شایسته نیز زبانزد همگان بود به طوری که یکی از فرزندان آن فقید سعید طلبه و دیگری نیز از جانبازان عرصه دفاع مقدس است.

به گزارش فارس، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی، شهرستانی، کسبه، ائمه جمعه و جماعت شهرهای استان و نیز آیت‌الله علی معلمی نماینده خبرگان رهبری، پیکر مطهر این فقید روحانی ساعت 10 صبح از مسجد جامع ساری تشییع و در امامزاده یحیی در جوار امامزاده زین‌العابدین آرام گرفت.

انبوه جمعیت عزاداران به همراه سینه‌زنی و سوگواری مسیر خیابان‌های ساری را از مسجد جامع، خیابان انقلاب، میدان امام حسین، خیابان جمهوری اسلامی و نیز امامزاده یحیی را گذراندند و روحشان با فرازهایی از سخنان این عالم وارسته که در بین جمعیت عزاداران پخش می‌شد فضا را حزن‌انگیز و نور هدایت‌گری را برای مخاطبان به همراه داشت.

به گزارش فارس، آیات عظام، علما و فضلای حاضر در مراسم تشییع این عالم جلیل‌القدر، وظیفه سنگین خواندن نماز بر پیکر آن مرحوم را بر عهده فرزند داغدارش حجت الاسلام عبدالهادی تائبی گذاشتند تا تجلی بخش آثار ارزشمند تربیتی آن روحانی بزرگوار بر فرزندانش باشد.

 نماز مغرب و عشا امشب مسجد جامع ساری نیز با امامت حجت الاسلام عبدالهادی تائبی نیز برگزار می‌شود و نیز مجلس ترحیم این مرحوم عصر سه‌شنبه از سوی آیت الله صدوقی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع ساری منعقد می‌شود.

انتهای پیام/86006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول