اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

انتخاب فرد اصلح در انتخابات مورد توجه قرار گیرد

فرماندار دماوند گفت: انتخاب فرد اصلح در انتخابات بسیار مهم است و باید همه به این موضوع توجه داشته باشیم.

انتخاب فرد اصلح در انتخابات مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری صبح امروز در جلسه امور بانوان و خانواده که با حضور نمایندگان ادارات شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار کرد: هر چه میزان حضور مردم در عرصه بزرگ انتخابات بیشتر باشد، مشروعیت مردمی نظام افزایش می‏یابد.

وی تصریح کرد: انتخاب فرد اصلح در انتخابات بسیار مهم است و باید همه به این موضوع توجه داشته باشیم.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: دشمنان با دلسرد کردن مردم به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات هستند.

افشارنادری نقش زنان در شکل‏گیری انقلاب اسلامی را بسیار ارزنده توصیف کرد و افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی سه عامل ارزش‏های اسلامی، رهبری و مردم نقش داشتند و زنان دوشادوش مردان در این عرصه حضور یافتند تا نظام پهلوی شکست خورد.

وی ادامه داد: زنان همچنین در تثبیت نظام اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و سازندگی نیز نقش سازنده خود را ایفا کرده‏اند و می‏توان از این ظرفیت بزرگ برای رشد و بالندگی کشور استفاده کرد.

فرماندار شهرستان دماوند یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را احیای زنان در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در رژیم گذشته اگر آزادی‏هایی برای زنان وجود داشت، همگی در راستای اهداف پلید دشمنان بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی که بر پایه فقه نورانی اسلامی شکل گرفته است، زن را به عنوان یک عنصر مهم در جامعه می‏شناسد و زمینه رشد و بالندگی زنان را در جامعه فراهم می‏سازد.

افشارنادری به در پیش بودن میلاد بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) اشاره کرد و افزود: مبنای نام‏گذاری این میلاد فرخنده به عنوان روز زن و مادر این است که زنان جامعه الگو و هدف نهایی خود را وجود مقدس حضرت فاطمه (س) قرار دهند و خصایص بی‏نظیر ایشان را تبیین و تشریح کنند.

فرماندار شهرستان دماوند هدف دشمن را نابودسازی بنیاد خانواده دانست و اظهار کرد: فراموش‏سازی و نابودسازی باورهای دینی و مذهبی از اهداف دشمن است و بانوان جامعه ما باید با خودسازی و کسب معنویت و دقت در تربیت فرزندان، دشمن را در رسیدن به هدف خود مأیوس کنند.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول