اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

تخریب اذهان گروهی مغایر اخلاق اسلامی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: تخریب اذهان گروهی و نظام مغایرت با اخلاق اسلامی دارد.

تخریب اذهان گروهی مغایر اخلاق اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری امروز در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه امور نام نویسی از داوطلبان نمایندگی شوراها در هرمزگان به خوبی و با نظم خاصی صورت گرفت، اظهار داشت: تخریب اذهان گروهی و نظام مغایرت با اخلاق اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه تبلیغات احزاب و تشکل‌های سیاسی رسمی  براساس قانون و در چارچوب آن اعلام می‌شود، پیش‌بینی کرد شرکت مردم استان در انتخابات و پای صندوق‌های رای پر رنگ باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مرزنشینان هرمزگانی و مدافع آب‌های خلیج فارس آماده‌اند تا یک بار دیگر با حضور خود حماسه‌ای دیگر را خلق کنند، اضافه کرد: با تعامل و هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌های اجرایی در امر انتخابات شور و شوق مردم در این امر افزایش می‌یابد.

بامری هرمزگانی‌ها را مردمی ولایت‌مدار و پشتیبان نظام اسلامی معرفی و عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با نامگذاری امسال که به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی رقم خورده است، مسئولیت ما را در قبال رویدادهای سیاسی و اقتصادی منطقه چند برابر می‌کند و با بصیرت وآگاهی کامل باید انتخابات خرداد ماه برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قانون‌مداری و امانتداری و عدالت گستری را سه مولفه بزرگ در اجرای انتخابات برشمرد و ابراز داشت: در حال حاضر تمام دستگاه‌های اجرایی استان آماده برگزاری انتخاباتی پر شور و حماسی در سطح استان هستند و تمام امکانات در راستای استفاده از تمام ظرفیت‌های لازم در این امر است.

بامری با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی همیشه سعی در کم‌رنگ نشان دادن این انتخابات دارند، ابراز داشت: در حال حاضر آن چه بیش از هر چیز دیگری دشمنان انقلاب اسلامی را ناراحت و نگران  می‌کند حضور گسترده، همراه با بصیرت، جریان شناسی و دشمن شناسی ملت ایران در تمام عرصه‌های سیاسی کشور است.

وی اظهار داشت: دشمنان با ایجاد تحریم‌ها و نوسانات اقتصادی در کشور سعی در مایوس کردن مردم و خدشه دار کردن نظام دارند، در حالی که با حمایت از تولیدات ملی در کشور بار دیگر همچون سال‌های قبل نقشه دشمنان نظام اسلامی برملا می‌شود.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول