اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی سمنان خبر داد

همکاری جهاد کشاورزی برای برگزاری کنگره شهدای سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آمادگی این سازمان برای همکاری با ستاد کنگره سرداران و 3 هزار شهید این استان به منظور برگزاری هر چه بهتر این کنگره خبر داد.

همکاری جهاد کشاورزی برای برگزاری کنگره شهدای سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمجید موسوی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی و برنامه‏ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان که با حضور رئیس ستاد کنگره سرداران و 3 هزار شهید این استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز اقتدار نظام و ایستادگی در مقابل دشمنان، همه از آبرو و برکت خون شهدای گرانقدر حاصل شده است.

وی تصریح کرد: امروز هر چه داریم از حرمت خون گرانبهای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به دست آمده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در این برهه زمانی حساس و شرایط خاص، انجام دادن کار برای شهدا یک فرصت است که پیش روی ما قرار دارد.

موسوی بیان کرد: برای شناسایی ایثار و رشادت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به نسل کنونی و آینده نباید به هیچ عنوان کوتاهی کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش سازمان جهاد کشاورزی در طول دوران دفاع مقدس و تقدیم شهدای گرانقدر، یکی از برنامه‏های این سازمان، گرامیداشت مقام شهدا و سرکشی مداوم از خانواده معظم آنها و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنهاست که در طول سال به صورت مستمر صورت می‏گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: باید از روی خلوص نیت و با تمام توان برای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان سمنان همکاری کرد.

موسوی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و بخش‏های مرتبط با آن بر اساس برآورد نیاز ستاد کنگره سرداران و 3 هزار شهید این استان و در حد توانایی خود برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره، آماده همکاری خواهد بود.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول