اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان خبر داد

استعدادیابی 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در همدان

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان گفت: در سال گذشته 20 هزار و 189 هکتار از ارضی منابع طبیعی در سطح استان استعدادیابی و برای واگذاری معرفی شد.

استعدادیابی 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن خیریانپور در ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان همدان اظهار کرد: 2 هزار و 10 هکتار زمین نیز در سطح شهرستان‌ها به دفترخانه‌ها معرفی کرده و واگذاری قطعی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات خوبی در بخش کشاورزی در استان انجام گرفت، گفت: در سال 91 در سطح استان 15 جلسه با 103 مصوبه داشتیم که این تعداد جلسات در سطح شهرستان‌ها به 202 جلسه رسید.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان تعداد طرح‌های مصوب شده در سال گذشته را 3 هزار و 688 طرح بیان کرد و افزود: از حیث واگذاری اراضی مستعد در استان نیز 20 هزار و 189 هکتار شناسایی شد.

وی از ابلاغ 110 میلیارد تومان تسهیلات در قالب توسعه بخش کشاورزی خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته 74 میلیارد تومان آن عقد قرارداد شد.

خیریانپور با اشاره به نامگذاری سال 92 با عنوان سال حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی افزود: باید در راستای توسعه بخش کشاورزی پیام نوروزی رهبری را مد نظر قرار داد.

انتهای پیام/89017/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول