اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان:

مراکز تحقیقاتی کشاورزی بستر مناسبی برای اجرای پروژه‏هاست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان گفت: مراکز تحقیقاتی بخش کشاورزی استان عرصه‏های کاری مناسبی را در اختیار دارند که بستر خوبی برای اجرای طرح‏ها و پروژه‏هاست.

مراکز تحقیقاتی کشاورزی بستر مناسبی برای اجرای پروژه‏هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمجید موسوی صبح امروز در جلسه‏ای که با حضور معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان برگزار شد، نحوه همکاری متقابل و انعقاد تفاهمنامه همکاری را بین این دو سازمان مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: کارشناسان بخش کشاورزی در استان سمنان با عضویت در کارگروه‏های تخصصی سازمان‏های مشابه نظرات کارشناسی ارائه می‏کنند و سازمان با یک تعامل مطلوب از نقطه نظرات و ایده‏های مطلوب سایر نهادها برای پیشبرد برنامه‏ها و اهداف سازمانی استفاده می‏کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: هدف همه سازمان‏ها خدمت به نظام و کشور بوده و برای انجام کارهای مطلوب و حصول نتیجه به همفکری و تعامل نیاز است.

موسوی ادامه داد: برای برقراری ارتباط مناسب با بسیج علمی، مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن تنظیم تفاهم نامه بین دو سازمان به عنوان رابط پیگیر امور خواهد بود.

وی اضافه کرد: مراکز تحقیقاتی بخش کشاورزی استان سمنان عرصه‏های کاری مناسبی را در اختیار دارند که بستر خوبی برای اجرای طرح‏ها و پروژه‏ها خواهد بود و با ارسال طرح‏های تحقیقاتی اولویت‏دار سازمان جهاد کشاورزی به بسیج علمی استان سمنان می‏توان از همکاری آن سازمان در اجرای بهتر این طرح‏ها نیز بهره برد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان سمنان نیز در این جلسه اهداف و برنامه‏های این سازمان را تشریح کرد و خواستار همکاری متقابل شد.

رضا بابائیان اهداف این سازمان را در کوتاه‏مدت تا بلندمدت شامل کمک و ترویج گفتمان پیشرفت علم، جنبش نرم‏افزاری و نهضت تولید علم، کمک به تحقق اهداف سند چشم‏انداز در بعد علمی و فناوری و کمک به تحقق مرجعیت علمی جهان و تبدیل ایران به مرجع علمی جهان بیان کرد.

وی با بیان اینکه مرکز هماهنگی نخبگان علمی استان سمنان یا خانه نخبگان دارای 18 کارگروه است، افزود: از این تعداد یک کارگروه مربوط به بخش کشاورزی است که پذیرای نقطه نظرات کارشناسان خبره این بخش هستیم.

در این جلسه از سوی سایر اعضا مواردی از جمله توقعات از بسیج علمی برای انجام کارهای بزرگ و مهم، جلوگیری از موازی‏کاری در کارها، حمایت از پروژه‏های تحقیقاتی فن بازار، کمک به ارزیابی و داوری طرح‏ها با حضور کارشناسان مجرب هر بخش، حمایت از تجاری‏سازی طرح‏های مطالعه شده و آماده اجرا، ساماندهی پایان‏نامه‏های دانشجویی در بخش کشاورزی، تمرکز روی چالش‏ها و لحاظ کردن برخی از ملاحظات در معرفی ایده‏ها و طرح‏های نو مطرح شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا جلسات کارشناسی با بخش‏های مختلف سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به طور مرتب برگزار و تفاهم‏نامه بین دو بخش برای همکاری طرفین تهیه شود.

انتهای پیام/2249/ز40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول