اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فنی راه و شهرسازی خراسان‎رضوی خبر داد

پایان مطالعات ایجاد و بهسازی 897 کیلومتر از جاده‌های خراسان‎رضوی

سرپرست اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از تصویب یا بررسی و کنترل مطالعات 62 پروژه عمرانی توسط این اداره در سال 91 خبر داد.

پایان مطالعات ایجاد و بهسازی 897 کیلومتر از جاده‌های خراسان‎رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی، یحیی صادقی اظهار داشت: اصلی‎ترین هدف این اداره در سال گذشته، اتمام پروژه‎های نیمه‌تمام و به بهره‎برداری رساندن آن‌ها در بحث نظارت، بررسی و کنترل پروژه‎های مطالعاتی مورد پیمان مهندسین مشاور بوده است.

صادقی در رابطه با فعالیت‎های سال 91 این اداره در بخش شهری به ارائه مدارک مورد نیاز جهت اخذ تاییدیه ماده(215) قانون برنامه پنجم توسعه برای هفت پروژه به طول 422 کیلومتر و یک دستگاه تونل به طول 682 متر از معاونت برنامه‎ریزی و راهبردی ریاست جمهوری اشاره کرد.

وی گفت: پروژه اصلاح و بهسازی محورهای نیشابور ـ فیروزه ـ سلطان‌آباد، لطف‌آباد ـ درگز، کنارگذر درگز، برغمد ـ جغتای از جمله این پروژه‌ها بوده است.

صادقی همچنین به بررسی مطالعات مرحله اول هشت پروژه به طول 212 کیلومتر خبر داد و افزود: مطالعات مرحله دوم 183 کیلومتر از محورها در قالب 10 پروژه بررسی و کنترل شده است.

وی پروژه‌های درگز ـ کبکان، کالشور ـ بیاس آباد و مشهد ـ گلبهار را از جمله پروژه‎های مطالعاتی مرحله اول بیان کرد و پروژه‎هایی همچون کنارگذر فریمان، سبزوار ـ ابروان ـ دوغایی و قطعه سه پروژه باخرز ـ تربت حیدریه را از جمله پروژه‎های مطالعاتی مرحله دوم دانست.

صادقی اظهار داشت: انجام مطالعات احداث باند دوم به طول 190 کیلومتر در مسیرهای نیشابور ـ فیروزه، سه راهی نشتیفان ـ بیاس‌آباد و...، بررسی مطالعات احداث محورها به طول 274 کیلومتر همچون رشتخوار ـ چخماق ـ فریمان، بررسی مطالعات احداث کنارگذر در نقاب - باخزر، فریمان و درگز به طول 38 کیلومتر از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول