اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

صلاحیت داوطلبان آستارا از 12 اردیبهشت بررسی می‌شود

فرماندار آستارا با بیان اینکه سوابق داوطلبان توسط مراجع قانونی در حال انجام است، گفت: از 12 تا 18 اردیبهشت جاری به صلاحیت داوطلبان در هیئت اجرایی آستارا رسیدگی می‌شود.

صلاحیت داوطلبان آستارا از 12 اردیبهشت بررسی می‌شود

کیوان اسدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به تعداد ثبت‌نام کنندگان در شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان، اظهار کرد: طبق آمار نهایی از ابتدای نام‌نویسی تا پایان مهلت قانونی، تعداد 386 نفر در آستارا داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شدند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد افراد ثبت‌نام شده، 380 نفر مرد و شش نفر زن هستند، اذعان کرد: نام‌نویسی 69 نفر در شهر آستارا و لوندویل و 317 نفر در بخش مرکزی و بخش لوندویل صورت گرفت.

فرماندار آستارا با بیان اینکه پس از پایان ثبت‌نام 10 روز فرصت اخذ استعلام از مراجع چهارگانه است، خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی در این مدت از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.

وی مجموع منتخبان اصلی و علی‌البدل شوراهای شهر و روستای آستارا را 255 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، 156 نفر جزو اعضای اصلی و 99 نفر نیز اعضای علی‌البدل هستند.

اسدپور با تصریح بر اینکه سوابق داوطلبان توسط مراجع قانونی در حال انجام است، افزود: از 12 تا 18 اردیبهشت جاری به صلاحیت داوطلبان در هیئت اجرایی شهرستان رسیدگی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ 28 اردیبهشت نیز ابلاغ مراتب تایید یا رد صلاحیت به داوطلبان پس از دریافت نظر هیئت نظارت شهرستان توسط فرمانداری آستارا انجام می‌شود.

به گفته این مسئول، مجموع اعضای اصلی شوراهای اسلامی روستای آستارا تعداد 144 نفر و اعضای علی‌البدل نیز 94 نفر هستند که در مجموع 238 نفر را شامل می‌شود.

انتهای پیام/84002/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول