اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

هیئت‌های اجرایی در تایید صلاحیت وسعت نظر داشته باشند / نباید گذاشت خدشه‌ای به آبروی افراد وارد آید

استاندار هرمزگان با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی و نظارت باید در بخش تایید صلاحیت‌ها وسعت نظر داشته باشند، از اعضای این هیئت‌ها خواست مراقب باشند در جریان تایید صلاحیت‌ها «خدشه‌ای» به آبروی افراد وارد نشود.

هیئت‌های اجرایی در تایید صلاحیت وسعت نظر داشته باشند / نباید گذاشت خدشه‌ای به آبروی افراد وارد آید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی امروز در نشست با اعضای ستاد انتخابات و هیئت‌های نظارت با بیان اینکه استقبال قابل ملاحظه‌ و باشکوهی از مرحله نام‌نویسی انتخابات شوراها در استان صورت گرفته است، اظهار داشت: این استقبال نوید از فراهم‌ آمدن زمینه خلق حماسه در این استان جنوبی است.

وی با بیان اینکه نگاه به انتخابات نگاهی اعتقادی و این رویداد جلوه‌ای از اراده ملت ایران است، اضافه کرد: برای رسیدن به فرآیند کامل انتخابات باید از تمامی امکانات موجود در استان بهره بگیریم و در این راستا استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد.

استاندار هرمزگان با یادآوری وظائف هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات تأکید کرد: نیاز است در هیئت‌های اجرایی افراد مومن و متعهد با تجربه کافی به کار گرفته شود.

عزیزی با بیان اینکه قانونمداری باید سرلوحه امور در انتخابات باشد، افزود: باید از هرگونه تفسیری که بر اصل قانون تأثیر می‌گذارد و در جامعه ذهنیت ایجاد می‌کند بپرهیزیم.

وی ادامه داد: دعوت برای حضور حداکثری یک وظیفه است و باید تشویق برای مشارکت حداکثری در انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دشمنان مترصد فرصت برای سوء استفاده از این انتخابات هستند و در همین راستا مدام در حال محک زدن وضعیت هستند.

به گفته عزیزی، اگر تمام قوا و امکانات در راه برگزاری صحیح انتخابات به کار گرفته شود نظام همانند دوره‌های گذشته با سربلندی هر چه تمام‌تر یک بار دیگر اقتدار و صلابت خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آموزش‌های لازم برای تمام عوامل اجرائی انتخابات توسط وزارت کشور پیگیری و در استان‌ها اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در مرحله تایید صلاحیت‌ داوطلبان کاندیداتوری شوراها، باید دقت داشت که هیچ خدشه‌ای به ابروی افراد وارد نشود و در این راستا بر حفظ کرامت انسانی و رعایت اخلاق به طور جد تاکید داریم.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود که اعضا هیئت‌های اجرایی در امر تایید صلاحیت‌ها با وسعت نظر کامل به گزارش‌های احتمالی دروغ، مغرضانه و حرمت‌شکنی‌ها کاملا بی‌توجه باشند.

عزیزی همچنین مجدد تاکید و تصریح کرد که هیچ مدیری حق استفاده از بهره‌گیری از اموال دولتی به سود‌ هیچ‌یک از کاندیدا‌ها و یا جناح‌ها را ندارد.

انتهای پیام/88001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول